گروه: اجتماعی
تاریخ: ۲:۲۱ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
فال روزانه چهارشنبه 12 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 12 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی منحصر بفرد و فیلسوف مآب هستید. شما جسور، شجاع، مؤدب و باوقار، مهربان، قاطع و بسیار با اراده هستید، فقط لازم است روی بیقراری و حالت عصبی خود کمی بیشتر کار کنید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال ، از لحاظ سلامتی شما امسال با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما بهتر است نسبت به همیشه توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید، به موقع چکاپ های سالیانه تان را انجام دهید و در رژیم غذاییتان هم تجدید نظر کنید. شاید والدینتان با برخی مشکلات جزئی مواجه باشند، تمام سعیتان را برای حمایت از آنها به کار بگیرید. از لحاظ مالی بدون شک امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و فرصت هایی برای آغاز کسب و کاری جدید برایتان فراهم خواهد شد که به ثبات مالی شما کمک خواهد کرد. سرمایه گذاری های گذشته تان امسال به مرحله ی سوددهی خواهند رسید و فروش املاک پدریتان نیز سود قابل توجهی را روانه حساب بانکی شما  خواهد کرد. به احتمال زیاد پول زیادی را صرف بازسازی و تعمیر خانه تان خواهید کرد. از لحاظ حرفه ای هم عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان می دهید باعث خواهد شد پیشنهادهای کاری زیادی به شما بشوند. اگر از شغل فعلی خود راضی نیستید این فرصت را به سادگی از دست ندهید. از لحاظ عاطفی نیز روزهای خوبی در انتظارتان هستند و در رابطه تان با مشکلی روبرو نخواهید بود. اگر هنوز مجرد هستید امسال احتمال ازدواج کردنتان بسیار زیاد خواهد بود. اسفند، فروردین، مرداد و آذر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

حال و هوایی گرم و صمیمی بر امروز حاکم است که با شخصیت پرشور شما جور در می آید. تعامل با اطرافیانتان قدرت و آرامش فوق العاده ای را در اختیار شما قرار خواهد داد و باعث برقراری پیوندی محکم و جدی بین شما و دوستانتان خواهد شد. اطرافیان شما بزرگترین منبعی هستند که شما در اختیار دارید پس با آنها با احترام رفتار کنید و قدرشان را بدانید. امروز تردیدهایی که نسبت به یکی از دوستانتان و نیات او دارید ممکن است ذهن شما را آشفته کرده باشند. این شخص دارد رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد و زیاد با شما صحبت نمی کند، اما به احتمال زیاد این موضوع هیچ ارتباطی به شما ندارد و او مشکلاتی دارد که باید در خلوت خود به آنها برسد.

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز به نفعتان است به جاهایی که دعوت نشده اید نروید و چیزهایی که به شما تعارف نشده اند را برندارید! اصول و آداب معاشرت را رعایت کنید تا بتوانید دوستی ها و روابطی سالم و پایدار داشته باشید. امروز به این نتیجه خواهید رسید که داشتن یک چهره ی خندان و روی گشاده می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. آن وقت است که به همه جا دعوت خواهید شد و همه چیز هم به شما تعارف خواهد شد! امروز یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد و این طور به نظر می رسد که از لحاظ روانی در وضعیت خوبی به سر نمی برد. این شخص مشکلاتی دارد که نیاز به توجه و رسیدگی دارند، کمی او را به حال خودش رها کنید تا در خلوت خویش مشکلاتش را حل کند.

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز روز درخشش شماست، پس به شخصیت واقعی خودتان اجازه بدهید که بدرخشد و خود را نشان دهد. شاید برای رسیدن به هدفتان اطلاعاتی را لازم داشته باشید که بخشی از آنها را نمی توانید پیدا کنید. این قطعه ی گمشده درست در جایی قرار دارد که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید، اما اگر اعتماد به نفستان را از دست ندهید و به جستجو ادامه دهید همه چیز روبراه خواهد شد. نسبت به ایده ها و اطلاعات جدیدی که سر راهتان قرار می گیرند ذهنی باز داشته باشید و حتی اگر به نظرتان عجیب بودند در برابر آنها مقاومت نکنید. شاید خودتان خیالتان از عشقی که نسبت به شریک زندگیتان دارید راحت باشد، اما هر از گاهی باید این موضوع را به زبان بیاورید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما باید این واقعیت را بپذیرید که برای رسیدن به خواسته هایتان لازم است که گاهی برخی چیزها را قربانی کنید. قرار نیست که همیشه همه چیز طبق خواسته ی شما و تصویری که در ذهنتان دارید پیش برود. زندگی از آن چیزی که شما فکر می کنید خیلی ساده تر و زیباتر است، آنچه مسائل را بی جهت پیچیده و کنار آمدن با آنها را دشوار می کند صدای ذهنتان و مکالمه های درونی خودتان با خودتان است! جاه طلبی بیش از اندازه شما امروز می تواند برایتان دردسر ایجاد کند، سعی کنید پیش از هر کاری آمادگی لازم را کسب کرده و سپس با سرعتی منطقی به سوی هدفتان پیش بروید؛ در غیر این صورت ممکن است پیش از رسیدن به هدفتان خودتان را خسته کنید

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز انرژی زیادی در اختیار شما قرار دارد که باعث می شود خودتان را برای حرکت و رسیدن به اهداف و برنامه هایتان کاملا آماده احساس کنید. رویاها و خیالاتتان امروز در ذهن شما قدرت گرفته اند و از شما می طلبند تا با ذهنی باز و ماجراجو راهی برای تحقق یافتن آنها پیدا کنید. اگر در این راه از دیگران کمک گرفته و یا آنها را با خود همراه کنید شانس شما برای رسیدن به موفقیت بسیار بیشتر خواهد بود. شما در هر بحث و مکالمه ای که شرکت کنید به پیشرفت آن کمک خواهید کرد و راهی میانه پیدا خواهید کرد تا همه را خوشحال و راضی نگه دارید، فقط یادتان باشد برای راضی کردن دیگران به دروغ متوسل نشوید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شاید امروز بخواهید کمی دست نگه دارید و سرعت پیشرفت کارهایتان را کمی کندتر کنید تا سر حوصله برنامه ریزی کرده و تغییرات لازم را در برنامه ها و کارهایتان ایجاد کنید و سر و سامانی به اوضاع بدهید، اما امروز این بهترین روش ممکن برای شما نخواهد بود. شاید بهتر باشد با امید و انگیزه ی بیشتری کارها را انجام دهید و زیاد ذهن خودتان را درگیر این نکنید که مبادا یک جای کار اشکال پیدا کند. امروز به طرز معجزه آسایی همه چیز خودبخود روبراه خواهد شد و نیازی به این که خودتان را بیش از حد با برنامه ریزی برای جزئیات کارها درگیر کنید نخواهد بود. بیخیال برنامه ای که برای امروز نوشته اید شوید و ببینید چه پیش خواهد آمد!

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز با دیگران همراه شوید و شما هم در بحث ها و صحبت های هیجان انگیز و الهام بخشی که دارند شرکت کنید. این کار باعث خواهد شد متوجه شوید که افکار و عقایدی که شما دارید مخصوص به خود شما نیستند و خیلی های دیگر نیز هستند که با شما همفکر و هم عقیده اند. اکنون زمان بسیار خوبی برای بیان افکارتان است و می توانید همکاران و همراهان بسیار خوبی برای عملی کردن نقشه ها و ایده های فوق العاده ای که در ذهنتان دارید پیدا کنید. اجازه ندهید ترس هایتان شما را محدود کنند و به جای تصمیم گرفتن از روی احساس نیاز، خشم و ترس، از روی عشق، علاقه و احساس توانگری تصمیم بگیرید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز تا می توانید عمیق نفس بکشید، نفس بکشید و در هر دم انرژی مثبت و نشاطی که اطرافتان را در بر گرفته است فرو داده و با هر بازدم احساسات و انرژی های منفی را تخلیه کنید. به پیاده روی بروید و یا کمی یوگا کنید تا خون در بدنتان به جریان در بیاید و شور و نشاط را در وجود خود احساس کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا ذهنتان را پاک کرده و راه را برای تولد رویاها و ایده های جدید در درون خود باز کنید. امروز یکی از اعضای خانواده تان کمی سرد و بی اعتنا به نظر می رسد و این موضوع باعث نگرانی شما شده است. خیالتان راحت، هیچ کسی هیچ مشکلی با شما ندارد و این تنها یک مسئله شخصی است که تا وقتی از شما تقاضای کمک نشده بهتر است خودتان را وارد آن نکنید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز دست از تقلا برای پیشرفت و جلو رفتن بردارید و حتی یک قدم رو به عقب بردارید. اجازه بدهید روحتان در دنیای آرام خیال و رویا غرق شود و آحساس لذت شما را دربر بگیرد. امروز اشیای زینتی، بوهای خوش و چیزهای زیبا توجه شما را به خود جلب می کنند. این بهترین فرصت برای کمی خرید کردن و یا رفتن به یک رستوران خیلی خوب می تواند باشد. شما باید در چنین شرایطی تا می توانید با دیگران در ارتباط باشید و در فعالیت های اجتماعی مختلف شرکت کنید. سعی کنید به جای اینکه برای در دست گرفتن کنترل اوضاع و تحت تسلط داشتن دیگران از بودن در کنار آنها لذت ببرید و روی نقاط مشترکی که با آنها دارید تمرکز کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز انگار همه چیز تمایل به فرار کردن دارد و نمی توانید هیچ چیز را به راحتی در دست گرفته و از آن خود کنید. چرا اینقدر خودتان را درگیر این می کنید که چیزی را مال خود کنید. برای اینکه از زیبایی ها و خوبی های یک چیز لذت ببرید لزومی ندارد که حتما آن را تصاحب کنید. زیبایی های اطرافتان را ببینید و از آنها لذت ببرید، اما بگذارید آزاد و رها باشند و آنها را به زنجیر نکشید. پرنده تا زمانی که زیباست آزاد است و گل تا زمانی که به روی شاخه ی خودش است. در روابط عاطفیتان نیز باید به این موضوع توجه داشته باشید. شما مالک و صاحب شخصی که دوست دارید نیستید، اگر می خواهید رابطه تان زیبایی خود را حفظ کند نباید عشقتان را محدود کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. تمام کارها بی آنکه مجبور باشید تلاش زیادی بکنید به خوبی پیش خواهند رفت. اطلاعاتی نیز که مدت ها در جستجویشان بوده اید امروز کم کم جفت و جور خواهند شد و می توانید در مورد آنها نتیجه گیری کنید. امروز شما همچنین می توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید و به شرط آنکه راه را برای مکالمه ی دو طرفه باز نگه دارید این فرصت بسیار خوبی برای حل مشکلاتی که با بعضی از دوستان و عزیزانتان داشته اید می تواند باشد.تبادل اطلاعات بهترین راه ممکن برای رسیدن شما به اطلاعاتی که مورد نیازتان هستند خواهد بود، پس شما هم باید خساست را کنار گذاشته و بخشی از اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما باید سعی کنید کمی در نگرش خود تغییر ایجاد کنید و به جای اینکه در هر حالت و هر شرایطی تنها روی نقاط منفی موقعیتی که در آن قرار گرفته اید تمرکز کنید کمی هم جنبه ی مثبت مسائل را در نظر گرفته و نیمه ی پر لیوان را ببینید. در مورد افکاری که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند با اطرافیانتان صحبت کنید، شاید آنها بتوانند راه حل خوبی را به شما پیشنهاد کنند. تردیدهایی که در رابطه با مسائل حرفه ای و اقتصادی دارید امروز ذهنتان را آنقدر به خود درگیر کرده اند که حتی خواب هایتان نیز در ارتباط با آنها هستند. این خواب ها تنها منعکس کننده نگرانی های شما هستند و هیچ ربطی به واقعیت و آنچه برایتان پیش خواهد آمد ندارند.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید