گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۰۳ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
فال روزانه چهارشنبه 19 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 19 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی خلاق، واقع بین، با فکر، پر شور و نشاط، خوش بین و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال ، با این همه حسادت و نداشتن صبر و حوصله باعث می شوند گاهی این ویژگی های مثبت زیاد به چشم نیایند. امسال باید خیلی بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشید، در غیر این صورت مرتب دچار سرماخوردگی و مشکلات کوچکی خواهید شد که وقت و هزینه ی زیادی از شما تلف خواهند کرد. بد نیست حداقل هر سه ماه یکبار حتی اگر با مشکل خاصی مواجه نبودید هم به پزشک خانوادگیتان سر بزنید و از سلامت خود مطمئن شوید. امسال ازلحاظ مالی برای شما سال شکوفایی و موفقیت خواهد بود. منابع جدیدی برای کسب درآمد بیشتر در اختیارتان قرار خواهند گرفت و با افزایش درآمدتان از لحاظ مالی به ثبات بیشتری دست خواهید یافت. اگر می خواهید از نظر تجاری به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید به نفعتان است که برای سفرهای کاری به شهرها و حتی کشورهای دیگر برنامه ریزی کنید و توانایی ها و ایده های خود را به نمایش بگذارید. چنانچه قصد سرمایه گذاری دارید به نفعتان است که در مورد محلی که قصد سرمایه گذاری در آن را دارید تحقیقات کافی داشته باشید تا خدای نکرده طعمه ی کلاهبرداران نشوید. تلاش صادقانه، اراده و عملکرد بسیار خوبی که در محل کارتان از خود نشان می دهید زمینه را برای پیشرفت شما فراهم خواهند کرد. احترام به همکارانتان را در هیچ شرایطی فراموش نکنید. روابط عاطفی شما امسال وارد مرحله ی جدیدی خواهند شد و اعتماد و احترامی که بین شما و طرف مقابلتان وجود دارد چند برابر خواهد شد. بهمن، فروردین و مهر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

در حال حاضر در زمینه ی حرفه ای همه چیز دارد برای شما به خوبی پیش می رود. اوضاع آنقدر خوب است که نمی توانید باور کنید چنین شرایطی واقعیت داشته باشد، اما باور کنید همه چیز واقعیت دارد! شاید فرصت تغییر شغل، ترفیع رتبع، افزایش حقوق و یا حتی شروع یک کسب و کار مستقل برایتان فراهم شده باشد. شما در چنین شرایطی حق انتخاب دارید پس خودتان را گول نزنید. درست است که تغییرات زیادی قرار است در زندگیتان اتفاق بیفتند، اما تمام این تغییرات تنها در صورتی ارزش دارند که در نهایت احساس رضایت شما از زندگی و حس خوشبختی را برایتان به همراه داشته باشند. اگر مطمئن هستید که نتیجه ی نهایی همین است حتی یک لحظه هم در انتخاب درنگ نکنید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

صحبت با آنهایی که به شما نزدیک هستند امروز باعث خواهد شد مفاهیم جدیدی را درک کنید و اطلاعات تازه ای را به دست بیاورید که شما را به خود علاقمند می کنند دلتان می خواهد به مطالعه ی بیشتر در مورد آنها پرداخته و درک بهتری از آنها پیدا کنید. شاید در فکر رفتن به یک سفر تفریحی کاری یا تحقیقاتی باشید، این سفر به هر کجا و به هر دلیلی که باشد یک سفر موفقیت آمیز خواهد بود و نتایجی که به دنبالش هستید را به دست خواهید آورد. به شما توصیه می کنیم که همین امروز برای این سفر برنامه ریزی کنید زیرا هر سفری که امروز برای آن برنامه بریزید موفقیت آمیز خواهد بود. پس دست از تردید و دودلی بردارید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

احساسات عمیقی که امروز در وجود خود حس می کنید احساس رضایت شدیدی را در شما به وجود خواهند آورد. همچنین روابطتان از هر نوعی که باشند، از روابط کاری گرفته تا خانوادگی و دوستانه و عاشقانه، امروز به خوبی پیش خواهند رفت و نوید آینده ای بهتر را به شما خواهند داد. به ویژه رابطه ی عاطفیتان امروز جان تازه ای خواهد گرفت و حتی ممکن است خیلی ناگهانی به طور مشترک با طرف مقابلتان تصمیم بگیرید که رابطه ی خود را وارد مرحله ی جدیدی کرده و جدی تر کنید. روابط دوستانه تان نیز به لطف علایق و منافع مشترکی که دارید خیلی نزدیکتر از قبل خواهند شد. امروز حس رضایت و خوشبختی در خانه تان موج می زند!

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز روابطی که با همسایه ها، خواهر و برادرها و سایر اقوام خود دارید به طور غیر منتظره ای با پیشرفت همراه خواهند بود. شاید موفقیت های اخیری که در زمینه ی مالی یا تجاری داشته اید باعث شده باشند بعضی از افراد فامیل هم که برای مدتی از آنها بیخبر بوده اید بخواهند بار دیگر روابط خود را با شما از سر بگیرند. رشدی که شما در زندگی شخصی و حرفه ای خود داشته اید باعث شده است که همه نسبت به شما احترام بیشتری پیدا کنند. فکر بدی در مورد آنها نکنید چون به هیچ وجه قصد سوء استفاده از شما را ندارند، آنها فقط می خواهند با یکی مثل شما در ارتباط باشند و از نزدیک در جریان پیشرفت ها و موفقیت هایتان باشند!

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

موفقیت های حرفه ای شما همچنان ادامه دارند و هر گامی که به سوی قله ی موفقیت بر می دارید راه را برای برداشتن چند قدم دیگر هم باز می کند. امروز به احتمال زیاد خیالتان از این بابت که این موفقیت ها شانسی و موقتی نیستند راحت خواهد شد. مطمئن باشید که برای مدتی طولانی از لحاظ مالی در وضعیت ثبات و آرامش خیال قرار خواهید داشت. این شرایط باعث می شود که از لحاظ روحی نیز حال خوبی داشته باشید و احساس قدرت و سرزندگی کنید و برای پذیرفتن هر چالشی آمادگی و اعتماد به نفس کافی داشته باشید. جلو بروید، اما با احتیاط جلو بروید. هیچکس هیچ وقت آنقدر توانگر نیست که احتیاط را به کل کنار بگذارد.

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

دوره ی موفقیت و خوش شانسی شما همچنان ادامه دارد و در کنار این موفقیت ها اعتماد به نفستان نیز رو به افزایش است. داشتن اعتماد به نفس باعث درخشش شما و در نتیجه برقراری ارتباط با افراد جدیدی خواهد شد که در زمینه های بسیار جالبی فعالیت دارند و نگرش ها و علایقی شبیه به خود شما دارند. این روابط جدید می توانند در ارتباط با مسائل کاری، روابط دوستانه و یا حتی زمینه ساز شروع یک رابطه ی جدید عاطفی باشند. در هر صورت احساس نکنید که برای جلب توجه طرف مقابلتان باید چهره ی متفاوتی از خود به نمایش بگذارید، همانی باشید که هستید، آنها به احتمال زیاد از خود واقعی شما بیشتر خوششان خواهد آمد.

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز روزی فوق العاده برای انجام کاغذ بازی های اداری و یا دنبال کردن قراردادها و کارهای قانونی است. شم تجاریتان خیلی خوب دارد کار می کند و به خوبی می توانید تشخیص دهید که در چه زمینه هایی باید کار کنید. این وضعیت باعث شده احساس کنید که هر کاری را که بخواهید به انجام خواهید رساند، اما باید مواظب باشید بین این حالت رویا پردازانه و واقع گراییتان تعادل ایجاد کرده و نگرشی منطقی تر نسبت به زندگی و کارهایی که انجام می دهید داشته باشید. امروز شما در روابط عاطفیتان، خواه رابطه ای قدیمی باشد و یا رابطه ای تازه شکل گرفته به درک تازه ای از یکدیگر خواهید رسید که بین شما و طرف مقابلتان احساس تعهد بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

پروژه مهمی که در دست اقدام دارید امروز به توجه و تمرکز ویژه شما نیاز دارد و خوشبختانه شما از لحاظ ذهنی برای این وضعیت کاملا آماده اید و نتیجه ای که در نهایت به دست خواهید آورد برای خودتان و آنهایی که نظرشان برایتان اهمیت دارد کاملا رضایت بخش خواهد بود. این موضوع به افزایش اعتماد به نفس شما منجر خواهد شد و شاید حتی روی میزان درآمدتان نیز اثرگذار باشد، پس تمام تلاشتان را بکنید و از توجهی که به شما می شود بهره ببرید. امروز ممکن است در رفتار با شریک زندگی و یا فرزندانتان به طور ناخواسته کارهای اشتباهی انجام دهید، بهتر است قبل از هر حرفی و کاری کمی فکر کنید تا آنها را از دست خودتان ناراحت نکنید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز مهارت های حرفه ای و کاربردی شما خیلی خوب و درست دارند به کارتان می آیند، اما باید روی موضوعی که به خلاقیت، ذکاوت و آمادگی ذهنی نیازی دارد تمرکز کامل داشته باشید تا بتوانید به خوبی از پس آن بر بیایید. شاید مجبور باشید وقت زیادی را صرف فکر کردن و مطالعه در رابطه با این موضوع و در نظر گرفتن جزئیات مربوط به آن کنید، اما نگران نباشید، هوشیاری شما در حال حاضر خیلی خوب می تواند یاریتان کند. شاید فعلا به خاطر رسیدگی به مسائل مربوط به خانه و خانواده نتوانید به اندازه کافی در راه رسیدن به اهداف اصلیتان وقت بگذارید، اما این را در نظر داشته باشید که حتما حتی اگر با قدم هایی بسیار کوچک مسیرتان را ادامه دهید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

به دنبال چند هفته موفقیت و کامیابی در رسیدن به اهدافتان، شما در حال حاضر در اوج شادی و رضایت به سر می برید. امروز به یکی دیگر از اهدافتان نیز دست خواهید یافت و این احساس رضایت و موفقیت بیشتر از قبل نیز خواهد شد. این موفقیت ها شما را به فکر ادامه تحصیل و یا افزایش مهارت ها و دانشی که در زمینه ی کاری دارید انداخته اند. شما از آن آدم هایی نیستید که با اندکی موفقیت یا ثروت راضی شوند و هر چقدر افق های پیش رویتان گسترده تر شوند عزمتان برای اینکه گام های بلندتری بردارید محکم تر می شود. ایده ی رفتن به یک سفر کاری یا تفریحی ذهنتان را به خود مشغول کرده است. امروز روز خیلی خوبی برای برنامه ریزی برای این سفر می تواند باشد.

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز افکار و نظراتی در مورد اینکه چطور کسب و کار خود را گسترش دهید یا در زمینه ی حرفه ای موفق تر باشید به ذهنتان خواهند رسید. شاید این افکار صبح که از خواب بیدار می شوید و بعد از رویاهایی که شب گذشته در خواب دیده اید به ذهنتان برسند، اما به نفعتان است که آنها را جدی بگیرید و بدون آنکه هیچ تردیدی به خودتان راه بدهید به فکر عملی کردن آنها باشید. بسیاری از ایده های فوق العاده ای که مخترع ها داشته اند را قبلا در خواب هایشان دیده بوده اند! پیام های عاشقانه ای که همسر یا نامزدتان امروز برایتان می فرستد را با محبت و گرمی تمام پاسخ دهید، در غیر این صورت او را حسابی از خودتان دلخور خواهید کرد!

فال روزانه ۱۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

تمام روابط شما در حال حاضر دارند به خوبی پیش می روند و دوستان و عزیزانتان شما را مورد حمایت خود قرار می دهند. به همین دلیل هم امروز فرصت بسیار خوبی برای برقراری روابط مختلف به نظر می رسد. تمام روابطی که امروز شکل بگیرند، خواه تجاری باشند، خواه دوستانه یا حتی عاشقانه، شانس بسیار زیادی برای موفقیت خواهند داشت. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن است، چون این رابطه به احتمال زیاد به ازدواج ختم خواهد شد، اما نباید هم احساس کنید موظف هستید هر شخصی که سر راهتان قرار می گیرد را بپذیرید. در صحبت کردن با دیگران روراست باشید و افکارتان را با صداقت کامل به زبان بیاورید.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید