گروه: اجتماعی
تاریخ: ۰:۳۷ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
فال روزانه یکشنبه 25 آذر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 25 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما دارای شخصیتی منحصر بفرد و هوشی فوق العاده هستید که به شما این توانایی را می دهید تا در هر کاری که خودتان بخواهید انجام دهید موفق باشید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال،شما همیشه و تحت هر شرایطی می توانید خونسردی خود را حفظ کرده و راهی برای یافتن آرامش پیدا کنید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما در مجموع سال خوبی خواهد بود، برای حفظ سلامت روانی خود بد نیست چنانچه با مشکل خاصی مواجه هستید زیر نظر یک روانشناس قرار بگیرید. امسال برای شما از لحاظ مالی سال بدی نخواهد بود، اما اگر هم به مشکلی برخورد کنید دوستان و اعضای خانواده شما را مود حمایت خود قرار خواهند داد و در رفع این مشکل به شما کمک خواهند کرد. یکی از دوستانتان شما را با ایده های خوبی که داد تحت تأثیر قرار خواهد داد و شاید حتی تصمیم بگیرید کار مشترکی را با هم آغاز کنید. تا جای ممکن از پول قرض دادن به دیگران و حتی ضمانت آنها برای دریافت وام های بانکی خودداری کنید زیرا این کار شما را به دردسر خواهد انداخت. شما استعداد بی نظیری در یادگیری دارید و همین باعث خواهد شد تا در محل کارتان با فرا گرفتن استفاده از تکنولوژی های روز از همکارانتان جلو زده و پیشرفت خود را تضمین کنید. خوشبختانه امسال از لخاظ عاطفی با چالش خاصی مواجه نخواهید بود و همه چیز کم و بیش همان طوری که خودتان می خواهید پیش خواهد رفت. دی، فروردین، تیر و مهر بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز کودک درونتان را آزاد بگذارید تا هر کاری که دلش می خواهد را انجام دهد. این کار باعث خواهد شد حداقل ساعات آغازین روز را با خوشحالی بیشتری بگذرانید زیرا هر چقر به سمت بعدازظهر پیش بروید روزتان حال و هوای جدیتری به خود خواهد گرفت و مجال کمتری برای بروز احساساتتان و انجام کارهایی که خودتان دلتان می خواهد خواهید داشت. تمام توجهتان را به درون خود متمرکز کنید تا متوجه شوید که می توانید بی آنکه نیاز داشته باشید چیزی را به کسی ثابت کنید از اعتماد به نفسی بالا برخوردار باشید. یک تماس تلفنی غیر منتظره شما را در جریان یکی از اشتباهاتتان قرار خواهد داد که شاید جبران آن کمی دشوار باشد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز صبح که از خواب بیدار می شود ذهنتان آشفته و افکارتان پراکنده هستند و حالتی عصبی دارید، اما خوشبختانه اوضاع تا بعدازظهر روبراه خواهد شد و از این وضعیت عذاب آور نجات پیدا خواهید کرد. تا آن زمان احساساتتان ثبات بیشتری پیدا خواهند کرد و می توانید با نظم و توجه بیشتری کارهایی که به عهده دارید را به انجام برسانید. برای چند روز آینده تان یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید، اما دقت کنید که برنامه هایتان واقع بینانه باشند و محدودیت هایتان را در نظر بگیرید. با برداشتن لقمه های بزرگتر از دهانتان تنها زمینه را برای شکست و در نتیجه دلسردی خود فراهم خواهید کرد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز صبح تا جایی که می توانید با دیگران ارتباط برقرار کرده و در ابراز احساساتتان هیچ محدودیتی برای خود قائل نشوید زیرا به احتمال زیاد تا بعدازظهر درگیری ها و یا محدودیت هایی که سر راهتان قرار خواهند گرفت خیلی بیشتر از آن خواهند بود که چنین فرصتی را به شما بدهند. شاید بد نباشد خودتان را از صبح برای یک برنامه ی فشرده و تا حدودی پیش بینی نشده آماده کنید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا برای رویارویی با هر موقعیتی آماده شوید و نگاهی منطقی به شرایط داشته باشید. اگر می خواهید هر چالشی را به راحتی پشت سر بگذارید باید قدم به قدم و حساب شده جلو بروید. عجله کار شیطان است!

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز به نظر می رسد که با گذشت زمان کارها ساده تر می شوند و اوضاع با نزدیک شدن بعدازظهر بهتر می شود و تحت کنترل شما در می آید. صحبت های سطحی و غیبت کردن اطرافیانتان نیز جای خود را به مکالمات جدیتر و مفیدتری خواهند داد. تا قبل از فرا رسیدن شب شما می توانید در صحبت هایتان خیلی راحت تر سراغ اصل مطلب بروید و صادقانه تر و واقع بینانه تر در مورد احساسات خود صحبت کنید. در حال حاضر به نفعتان است که نگاهی منطقی و عمل گرایانه به احساسات خود داشته باشید. شاید یکی از دوستانتان برای قرض کردن مبلغ قابل توجهی به سراغ شما بیاید، اگر ندارید یا نمی توانید بدون اینکه خجالت بکشید واقعیت را بیان کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است برای شما روز نسبتا سختی باشد زیرا تصمیم گیری برایتان خیلی دشوار شده است و نمی توانید در مورد کوچک ترین چیزها هم تصمیمتان را به راحتی بگیرید. به نفعتان است که از برداشتن هرگونه قدم جدی و بزرگی در ارتباط با مسائل مالی و املاک خودداری کنید. وقتی پای احساسات به میان می آید واقع بینانه و از روی منطق رفتار کنید. به درون خود رجوع کنید تا جواب هایی که به دنبالشان هستید خیلی راحتتر از آنچه فکرش را می کنید پیدا شوند. امروز برقراری ارتباط با دیگران برای شما خیلی سخت خواهد بود، پس تا جای ممکن در خانه بمانید و به کارها و مسائل شخصی خود رسیدگی کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز برقراری ارتباط جدی و معنادار با دیگران برایتان بسیار دشوار به نظر می رسد و ترجیح می دهید از حد سوالم و احوالپرسی و حرف های پیش پا افتاده روزمره فراتر نروید. به خودتان سخت نگیرید و اگر برایتان امکان دارد کمی با خودتان خلوت کنید. سعی کنید امروز نظم و توجه بیشتری در انجام پروژه ها و کارهایی که به عهده دارید به کار بگیرید. شما بعد از غروب آفتاب هم از کارایی و عملکرد بالایی برخوردار خواهید بود، پس اگر کار مهمی دارید که فوریت چندانی ندارد آن را به ساعات پایانی روز موکول کنید. بعد از اتمام کارهایتان حتما زمانی را هم به وقت گذراندن با همسرتان و ابراز محبت به او اختصاص دهید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما در حال حاضر از لحاظ اقتصادی در وضعیتی بسیار بهتر از آنچه در چند وقت اخیر پشت سر گذاشته اید قرار دارید، اما هنوز تا رسیدن به اهداف مادیتان راه درازی در پیش دارید. این موضوع امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده است و اگر احتیاط به خرج ندهید با فکر و خیال های بیش از اندازه خودتان را دیوانه خواهید کرد. به نفعتان است که آرامش خود را حفظ کرده و در کمال خونسردی به دنبال راهی برای افزایش سرعت پیشرفت خود باشید. البته این واقعیت را نیز باید در نظر داشته باشید که ما هیچ وقت از پیشرفت های اقتصادی خود رضایت کامل نداریم و هر چقدر هم که پول به دست بیاوریم به دنبال چیزی بیش از آن که داریم می گردیم.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

پدر و مادرتان و یا یک زوج دیگر که به شما خیلی نزدیک هستند امروز با هم بحث ها و درگیری هایی دارند و از شما انتظار دارند که طرف یکی از آنها را بگیرید. به شما توصیه می کنیم که به هیچ وجه این کار را انجام ندهید. بهتر است ضمن یادآوری این نکته به آنها که هر دویشان برای شما مهم و عزیز هستند خودتان را از بحث هایشان کنار کشیده و اجازه بدهید خودشان مشکلاتشان را حل کنند. بهترین کاری که در چنین شرایطی از دست شما برمی آید این است که به عنوان یک میانجی و واسطه سعی داشته باشید اوضاع را بین آنها آرام کنید. پیدا کردن راه حلی برای این که هر دو طرف خودشان را برنده احساس کنند مطمئنا کار بسیار دشواری خواهد بود.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز در حالی که یک نفر از دوستان و اطرافیانتان که او را خیلی خوب می شناسید به شما یک چیز می گوید، حس ششمتان چیزهای دیگری در مورد ماجرا به شما می گوید. احتمالا این شخص در وضعیتی گرفتار شده است که باعث شرمندگی اوست و دلش نمی خواهد که در مورد آن صحبت کند، پس برای به دست آوردن اطلاعات مورد نظرتان او را تحت فشار نگذارید و حتی اگر قلبا گفته هایش را باور نکرده اید در ظاهر طوری وانمود کنید که انگار حرف هایش را پذیرفته اید. اطلاعاتی که به دنبالشان هستید به وقتش از طریق خود این شخص و یا از راهی دیگر به دستتان خواهند رسید. فعلا بهتر است به طور غیر مستقیم به او کمک کنید ناراحتی اش را فراموش کند.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما دارید در این روزهای باقی مانده تا تولدتان به این فکر می کنید که در این سالی که پشت سر گذاشته اید چقدر در پیشرفت زندگیتان نقش داشته است و از فرصت هایی که داشته اید چه استفاده هایی کرده اید و چقدر به آرزوهایی که برای خود در سر داشته اید رسیده اید. اگر به خواسته هایتان نرسیده اید خودتان را ناراحت نکنید. هنوز برای جبران برخی از کوتاهی هایتان وقت هست. از همین امروز دست به کار شوید و اگر کاری را می توانید در این زمان اندک باقی مانده به انجام برسانید از فرصت استفاده کنید. امروز برای شما یک روز بسیار پرمشغله و دیوانه کننده خواهد بود، اما با غروب خورشید اوضاع به حالت عادی بازخواهد گشت.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما از خوشحالی در آسمان هفتم سیر می کنید، با این حال با غروب آفتاب ورق برخواهد گشت و حال و هوایتان تغییر می کند و احساس می کنید چیزی روی قلبتان سنگینی می کند. به نفعتان است که ساعات پایانی روز را در خلوت خودتان بذرانید و ادامه ی غیبت ها و حرف های بی سر و ته را برای یک روز دیگر بگذارید! در تنهایی خود برای چند روز آینده تان برنامه ریزی کنید. امروز زمان آن رسیده است که در مورد رابطه عاطفیتان کمی جدیتر فکر کنید و به تعهداتی که تا به حال برایتان در حد حرف بوده اند پایبندی بیشتری داشته باشید و احساسات خود را صادقانه با شخصی که دوست دارید در میان بگذارید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز همه خیلی پرحرف تر از همیشه به نظر می رسند و برخی از افراد که با آنها ارتباط دارید ممکن است در رابطه با مسائل معنوی و یا سیاسی درگیر بحث هایی شوند که هم شما و هم بقیه را معذب می کند و باعث می شود دلتان بخواهد به گونه ای از قرار گرفتن در این جمع پرهیز کنید. الان اصلا زمان خوبی برای این که بخواهید نقش قاضی و میانجی را بازی کنید نیست. بهترین کاری که در چنین شرایطی از دست شما برمی آید این است که آنها را به ختم این قائله دعوت کرده و سعی کنید موضوع بحث را عوض کنید. مطمئن باشید که همه از این تدبیر سیاست آمیز شما راضی خواهند بود.

print

پاسخی بگذارید