گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۲۰ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
فال روزانه یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۱۱ آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، باهوش، با استعداد، موقر و دارای قدرتی بالا برای مدیریت هستید. شما ایده های خلاقانه ای دارید و در عملی کردن این ایده ها نیز بسیار خوب عمل می کنید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال:با وجود همه ی این ویژگی های مثبت شما باید سعی کنید به لجبازی ذاتی خود غلبه کنید تا شخصیت بهتری داشته باشید. امسال از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و فقط ممکن است از درد مفاصل و یا فشار خون بالا رنج ببرید، این مشکلات هم چنانچه به موقع تحت درمان قرار بگیرید به راحتی برطرف خواهند شد. امسال به لطف اعتماد به نفس بالایی که دارید، خواهید توانست راه های جدیدی را برای کسب درآمد بیشتر و بهتر کردن وضعیت مادی خود پیدا کنید. سفرهای کاریتان موفقیت آمیز خواهند بود و در معاملاتی که در طول سال انجام می دهید نیز موفق خواهید بود. چنانچه قصد سرمایه گذاری دارید حتما پول خود را در بازار مسکن سرمایه گذاری کنید و خیالتان راحت باشد که سود خوبی به دست خواهید آورد. درگیری های حقوقیتان هزینه ی زیادی را به شما تحمیل خواهند کرد و خیلی بیش از آنچه انتظار داشته اید طول خواهند کشید. در زمینه ی حرفه ای سالی که پیش رو دارید برای شما با غافلگیری های خوشایندی همراه خواهد بود و پاداش تلاش و زحمات خود را دریافت خواهید کرد. رواب عاطفیتان نیز به خوبی پیش خواهند رفت و از حمایت عشقتان برخوردار خواهید بود. فروردین، اردیبهشت، شهریور و مهر بهترین ماه ها خواهند بود.

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز اعضای خانواده تان به خاطر مسائل مختلفی که در زندگیشان وجود دارد احساس ناراحتی می کنند و این حالت افسردگی و ملالتی که بر جو خانه حاکم شده شما را هم تحت تأثیر خود قرار داده است، اما به نظر می رسد که آنها تمایلی ندارند از کمک کسی استفاده کند و حتی اگر بخواهند هم کمک چندانی از دست شما ساخته نیست. در چنین شرایطی بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که آنها را به حال خودشان بگذارید تا در خلوت خود به مشکلاتشان رسیدگی کنند. خودتان هم با فاصله گرفتن از آنها حال بهتری خواهید داشت و می توانید در سکوت خانه به کارهای عقب افتاده تان رسیدگی کنید!

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

حرف های حساب نشده و از روی بی فکری یک نفر که به احتمال زیاد سن و سالش از شما خیلی کمتر است امروز ممکن است باعث ناراحتی و دلخوری شما شود. با این حال بهتر است حتی اگر این شخص شما را به طور مستقیم مورد خطاب قرار داد هم حرف هایش را جدی نگیرید و یک گوشتان در باشد و دیگری دروازه! این شخص خودش هم درست نمی داند منظورش از این حرف ها چیست، پس چه طرف صحبتش خودتان باشید و چه یک نفر دیگر، بهتر است واکنش تندی از خودتان نشان ندهید و با ملایمت و در آرامش او را متوجه اشتباهش بکنید. درگیر شدن با چنین شخصی به استرس و فشاری که تحمل خواهید کرد نمی ارزد!

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما طی چند هفته ی اخیر بیش از حد مجاز ولخرجی کرده اید و حالا نگران وضع مالی خود هستید و اعتماد به نفستان در این زمینه به شدت کاهش یافته است. شاید به یکی از دوستانتان پولی را قرض داده باشید و حالا فکر کنید که او نخواهد توانست به موقع بدهی اش را به شما پس بدهد و یا شاید دفعه آخری که به بازار رفته اید کمی در خرید کردن زیاده روی کرده باشید و حالا احساس پشیمانی به سراغتان آمده باشد. اوضاع به آن بدی ها که خودتان فکر می کنید هم نیست اما شاید لازم باشد از تجربه های این مدت خود درس گرفته و اشتباهات خود را در صورتی که هنوز امکانش وجود داشته باشید جبران کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز جاه طلبی و میل به رسیدن به خواسته هایتان و دست یابی به موفقیت با احساساتتان در تضاد هستند. شاید شما آنقدر خودتان را درگیر کار و رسیدن به اهدافتان کرده باشید که از وقت گذراندن با دوستان و اعضای خانواده تان غافل شده باشید و این کارتان باعث شده باشد که آنها جای خالی شما را در کنار خود احساس کنند. فرزندانتان و خانواده درجه یک شما امروز ذهنتان را به شدت به خود مشغول کرده اند و خیلی بیشتر از همیشه نسبت به آنها احساس مسئولیت می کنید. ممکن است احساس کنید که توانایی کافی برای اینکه همزمان به اهداف و خانواده تان به اندازه کافی رسیدگی کنید را ندارید، اما همه چیز فقط به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شاید بر خلاف شخصیت اجتماعی معمول خود تصمیم بگیرید در غار تنهاییتان فرو رفته و از تمام مردم این دنیا فاصله بگیرید. شاید کمی احساس خستگی و افسردگی داشته باشید و تنها چیزی که دلتان می خواهداین باشد که در تنهایی کتاب بخوانید و یا یک فیلم خوب تماشا کنید. هیچ اشکالی ندارد. همه ی ما گاهی به تنهایی نیاز داریم و باید بعضی وقت ها برای مدتی کوتاه با خودمان خلوت کنیم، اما حواستان باشد این وضعیت شما را از شرکت در یک بحث و یا جلسه ی مهم غافل نکند. گوشی تلفن همراهتان را خاموش نکنید و راه را برای تماس و مکالمه با دیگران باز نگه دارید. این کار هم به نفع خودتان و هم دیگران خواهد بود.

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است بحث و درگیری بر سر مسائل مادی بین شما و یکی از دوستانتان ناراحتی هایی را به وجود بیاورد. شاید یکی از شما پولی که برای مدت کوتاهی قرض گرفته بوده است را به دیگری پس نداده باشد و حالا او به پولش نیاز داشته باشد. اجازه ندهید بحث بر سر مسائل مادی دوستی شما را خراب کند و سعی کنید با صحبت در آرامش و به کمک هم راه حلی برای این مسئله پیدا کنید. ارزش دوستی و رفاقت خیلی بیشتر از پول و مادیات است. اگر احساس می کنید شخصی که دوست دارید شما را از صمیم قلب دوست ندارد و تنها یک هدف خاص را در این رابطه دنبال می کند چرا همین امروز با او در این مورد صحبت نمی کنید؟

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز انرژی زیادی در رابطه با فعالیت های اجتماعی در خود احساس می کنید و دلتان می خواهد در اجتماع اطرافتان نقشی داشته باشید و همین باعث می شود برای انجام کارهای داوطلبانه و فعالیت های خیریه پا پیش بگذارید. خوشبختانه امروز ناگهان متوجه خواهید شد که قادر هستید با داشتن نگاهی گسترده تر و رها کردن نگرانی از این که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند، تمامی چالش هایی که پیش رو دارید را حل کنید. یادتان باشد که فقط احمق ها از نعریف و تمجید دیگران خرسند و از انتقادهای آنها دلسرد می شوند. از ظاهر اوضاع در مورد هیچ چیز قضاوت نکنید و نگاهی عمیق و منطقی داشته باشید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز رسیدگی به نیازهای شخصی خودتان از اولویت و اهمیت بسیاری برخوردار است، اگر این کار را انجام دهید خواهید توانست به دیگران هم کمک کنید. خوشبختانه رابطه ای که با استرس و فشار روانی زیادی همراه بوده است دارد رو به بهتر شدن و آرامش پیش می رود و این فرصت را فراهم می سازد که آنچه در گذشته پیش آمده بود را جبران کنید. امروز خودتان را با سرعت زندگی هماهنگ کنید تا حتی خودتان هم از این همه پیشرفتی که بدون تلاش زیادی در مسیرتان می کنید متعجب شوید. رفتار مودبانه و بزرگواری شما کمک خواهد کرد تا به جایی که نیاز دارید برسید. شما سوار کشتی خودتان شده اید و تمام بادهای موافق نیز با شما همراه شده اند تا به مقصد برسید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما همیشه ترجیح می دهید رهبری گروهتان را به عهده داشته باشید تا این که بخواهید دنباله روی کسی باشید، اما همراه داشتن عزیزانتان و کسانی که دوست دارید برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است و حاضر نیستید بودن آنها را با هیچ چیز دیگری عوض کنید. سعی کنید در رفتارتان با هم گروهی های خود، خواه اعضای خانواده باشند، یا گروه دوستان یا همکاران با رفتاری برابر و عادلانه جایگاه خود را در گروهتان تثبیت کنید. امروز داشتن انعطاف پذیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این که بخواهید سعی کنید افکار و ایده های خود را به زور به دیگران تحمیل کنید اصلا گزینه خوبی نخواهد بود.

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است تنش ها و درگیری هایی بین شما و شخصی که دوست دارید ایجاد شوند و همین موضوع هم باعث شود که در تمام روز ناراحت و افسرده باشید. تنها راه حل این مشکل داشتن یک مکالمه ی صادقانه با طرف مقابلتان و تلاش برای حل این مشکل خواهد بود. فقط این نکته را هم حتما به یاد داشته باشید که صداقت لزوما به این معنی نیست که باید با گفتن حقیقت به بیرحمانه ترین شکل ممکن طرف مقابلتان را آزار بدهید! چنین کاری تنها باعث پیچیده تر شدن مشکلتان خواهد شد. در مورد احساسات خود با طرف مقابلتان صحبت کنید اما او را مورد سرزنش قرار ندهید. تا پایان روز همه چیز خیلی بهتر از قبل خواهد بود.

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما تمایل چندانی به برقراری ارتباط با دیگران در وجود خود احساس نمی کنید و ترجیح می دهید وقتتان را در خلوت خودتان و با انجام کارهای شخصی و یا پروژه های کاری بگذرانید و برای یک روز هم که شده است آن آدم اجتماعی همیشگی که بیشتر وقتش را با دوستان و خانواده اش می گذراند نباشید. این که بخواهید کمی تنها بمانید هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید با فاصله گرفتن از دیگران از دریافت اخباری که می توانند برای شما بسیار مهم و در آینده تان تأثیر گذار باشند غافل نشوید. به احتمال زیاد شخصی که برایتان از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است امروز با تشویق و تحسین شما حالتان را بهتر خواهد کرد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز یک عشق ناگهانی نسبت به یک نفر که به تازگی او را دیده و یا با او آشنا شده اید در وجود خود احساس خواهید کرد و تمام مدت ذهنتان درگیر این احساس خواهد بود. اگر برایتان امکان دارد زمینه را برای آشنایی بیشتر با این شخص و کسب شناخت بهتر نسبت به او فراهم کنید زیرا این احتمال وجود دارد که با شناخت بیشتر نظرتان نسبت به او عوض شود و این عشق به همان سرعتی که آغاز شده بود پایان پیدا کند! شما به طور کلی امروز خیلی رمانتیک شده اید، اما اگر هنوز مجرد هستید و هیچکس وارد زندگیتان نشده است هیچ کاری به غیر از تماشای یک فیلم رمانتیک و یا خواندن یک داستان عاشقانه از دستتان ساخته نیست!

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید