حاشیه‌های نیمه دوم داربی 85
تاریخ: ۱۵:۲۵ :: ۱۳۹۶/۰۸/۰۴

هواداران استقلال به شدت اواخر بازی تیمشان مقابل پرسپولیس علیه داوری شعار دادند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد. حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

– شوخی ماهینی در دقیقه ۵۹ با حسین حسینی از نکات جالب نیمه دوم بود. او وقتی که بازیکنان خود را برای زدن یک ضربه ایستگاهی از سوی پرسپولیسی ها آماده می کردند به سمت دروازه استقلال رفت و مقداری آب به صورت سید حسین حسینی دروازه بان استقلال پاشید.
– جابر انصاری هافبک استقلال وقتی که به عنوان بازیکن تعویضی می‌خواست به جای باقری وارد زمین شود، روی زمین با زانو نشست و به دعا کردن مشغول شد.
– مهدی رحمتی که امروز روی نیمکت استقلال نشسته بود در اواسط نیمه دوم به سمت بازیکنانی رفت که در حال گرم کردن بودند و نکاتی را خطاب به نیمکت نشینان استقلال از طرف کادرفنی گفت.
– اعتراض مدافعان پرسپولیس در دقیقه ۶۵ به بیرانوند از نکات جالب نیمه دوم بود. بعد از اینکه توپی به پشت سر مدافعان پرسپولیس ارسال شد و جابر انصاری فرصت خوبی برای گلزنی داشت، مدافعان پرسپولیس از بیرانوند انتقاد کردند. آنها معتقد بودند که دروازه بان پرسپولیس باید از دروازه خارج می شد.
– بلندگوی ورزشگاه آزادی تعداد حاضران در ورزشگاه آزادی را هشتاد هزار نفر اعلام کرد.
– در دقیقه ۶۸ و زمانی که مسلمان خواست یک کرنر ارسال کند، هواداران استقلال با پرتاب اشیا مختلف به سمت او، مانع از ارسال توپ شدند و در نهایت با پا درمیانی چند بازیکن استقلال، او فرصت ارسال توپ را پیدا کرد. این مسئله در دقیقه ۷۰ در نقطه دیگر زمین و برای تیم استقلال ایجاد شد و این بار با پادرمیانی بازیکنان پرسپولیس، استقلالی ها فرصت زدن کرنر را پیدا کردند.
– وینفرد شفر بعد از خطای اسماعیلی روی ماهینی در دقیقه ۷۵، معتقد بود که این بازیکن تمارض کرده و داور را فریب داده است.
– پرتاب اشیاء مختلف بعد از اعلام خطای زکی‌پور روی بازیکن پرسپولیس باعث شد چندین دقیقه از بازی متوقف شود و هواداران به شدت علیه داور بازی شعار دهند. در همین زمان تمامی عکاسانی که سمت دروازه استقلال بودند جای خود را تغییر دادند.
منبع:ایسنا

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید