تاریخ: ۲۲:۱۸ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
فراخوان جشنواره‌ی فیلم شهر

«هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر» توسط موسسه تصویر شهر در تابستان سال 1398 در تهران برگزار خواهد شد.

سرویس فرهنگی اقتصاد شمال:طبق گزارش رسیده، هدف از برگزاری این جشنواره ترسیم و ترویج الگویی مناسب برای زندگی شهری و صنعتی امروز، منطبق با فرهنگ ایرانی – اسلامی با پایبندی بر اصول اخلاق در چارچوب خانواده و زندگی جمعی برای کشور ایران و منطقه و همچنین فرهنگ زندگی شهری در اقصی نقاط کشور و جهان با دعوت از هنرمندان و کشف و معرفی استعدادهای درخشان در پنج بخش « مسابقه سینمای ایران»، « مسابقه سینمای بین الملل»،  «مسابقه محله » ، «مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران» و « بخش جنبی» است.

·مسابقه سینمای ایران:

بخش مسابقه سینمای ایران شامل آثار «سینمایی» ، « سریال »، فیلم‌های « داستانی»، «مستند » و «پویانمایی» است.

·مسابقه سینمای بین‌الملل:

بخش بین الملل هفتمین جشنواره  فیلم شهر، با هدف شناسایی آثار خلاق و تاثیرگذار سینمای جهان در حوزه شهر و ایجاد فضایی برای تبادل تجربه‌ها و ایده‌ها میان شهرهای جهان، در دو بخش “مسابقه بین الملل” و ” ویژه” برگزار  می‌شود.

ج/ بخش محله:

بخش محله هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با هدف ثبت آثار خلاقانه و فیلم های زیبا و تأثیرگذار از زوایای مختلف شهرهای ایران  و تهران، در دو بخش “مسابقه” و “ویژه” برگزار می شود.

·مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی  سینمای ایران

·جشنواره فیلم شهر در جهت اعتلای سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، اقدام به برگزاری مسابقه در بخش های عکس، پوستر، لوگو، عنوان بندی، آنونس و تیزر فیلم های بخش «مسابقه سینمای ایران»، شامل آثار سینمایی، ویدیویی و سریال با موضوعات جشنواره میکند.

·ثبت نام اینترنتی از طریق سایت جشنواره به نشانی: www.shahrfilmfest.com   و شروع ثبت نام آنلاین و ارسال آثار از 25 بهمن ماه 1397و آخرین مهلت ثبت نام و تحویل نسخه بازبینی،  پایان فروردین ماه 1398 است.

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر به دبیری هاشم میرزاخانی در تابستان سال 1398 در تهران برگزار می‌شود.

ایسنا

print

پاسخی بگذارید