گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۲:۴۸ :: ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
فرمانداری رشت افزون بر هفت هزار برگ تردد صادر کرد

فرماندار شهرستان رشت گفت: از روز گذشته تاکنون در اجرای محدودیت های ترافیکی، افزون بر هفت هزار برگ تردد در فرمانداری رشت صادر شده است.

علی فتح اللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : صدور برگ تردد برای شاغلان ادارات و شرکت ها که شهرستان محل خدمت آنان با محل زندگی شان متفاوت است از طریق مکاتبه رئیس اداره یا شرکت و به صورت تجمیعی با فرمانداری انجام می شود.

وی افزود : با توجه به تعداد زیاد ادارات، شرکت ها و واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان رشت و عدم امکان ارائه خدمت به صورت فردی به این افراد، ضروری است که شاغلان از مراجعه مستقیم به فرمانداری خودداری کنند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برای افراد به صورت فردی برگه تردد صادر نمی شود و با اشاره به جمعیت زیادی از شهروندان در فرمانداری رشت در روز گذشته برای دریافت برگ تردد، خاطر نشان کرد: بسیاری از این مراجعات به صورت غیر ضروری بوده و نیازی به مراجعه نبود.

وی با بیان اینکه برای تردد داخل شهرستان رشت نیازی به برگ تردد نیست، اضافه کرد: برای افراد  ساکن شهرستان رشت که  پلاک خودروی آنان غیربومی “خارج استانی” است  با در دست داشتن کارت ملی بومی یا ارائه مستندات دیگر از قبیل سند یا اجاره نامه منزل مسکونی خود به پلیس، جریمه نخواهند شد.

فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: این افراد بابت ثبت تخلف از سوی دوربین های راهنمایی و رانندگی نگران نباشند جریمه آنان با ارائه مستندات لازم لغو می شود.

رشت از شهرهای با وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا است. محدودیت های جدید کرونا فعلا برای دو هفته اعلام شده است.

print

پاسخی بگذارید