تاریخ: ۲۳:۱۷ :: ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
فرماندار: بخش خصوصی در توسعه آستارا مشارکت کند

فرماندار آستارا گفت: مشارکت بخش خصوصی برای توسعه این شهرستان ضروری است و صنعت گردشگری و اشتغالزایی آن را رونق خواهد داد.

حسن رستم زاد شامگاه چهارشنبه در جشن اعیاد شعبانیه اظهار داشت : در مناطق روستایی نقاط طبیعی و جذابیت های بسیاری برای گردشگران وجود دارد و معرفی آنها و هدایت سرمایه گذاران به فعالیت اقتصادی، باعث تحول در روستاها خواهد شد.
وی بیان کرد: استفاده از فرصت های موجود برای اشتغالزایی ضروری است و آستارا باید با بهره گیری از تسهیلات خوب دولت در گردشگری توسعه یابد.
وی ادامه داد: اشتغال زایی در بخش گردشگری بیشتر از سایر بخش‌هاست و با تکمیل زیرساخت ها و هدایت افراد جویای کار، زمینه‌ توسعه صنعت گردشگری آستارا فراهم خواهد شد.
رستم زاد گفت: اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جدید برای طرح های فاضلاب و آب شرب این شهرستان، به اطلاع مردم رسیده است و طرح ها با پیگیری دستگاه های مربوطه تکمیل خواهد شد.
فرماندار آستارا افزود: سپاه پاسداران به عنوان مولود انقلاب اسلامی علاوه بر خدمات نظامی، در بخش های اقتصادی همراه مردم و دولت است و آمریکا به عنوان نماد تروریست، در سیاه نمایی چهره این نهاد عاجز است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا هم گفت: مردم آستارا در برنامه های فرهنگی و مذهبی حضور پررنگ دارند و وحدت و همدلی خود را به نمایش می گذارند.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی افزود: توطئه های آمریکا علیه سپاه پاسداران و آرمان های انقلاب اسلامی باعث اتحاد بیشتر مردم می شود و هدف های شوم دشمن آشکار است.
مولودی خوانی، اجرای نمایش، تجلیل از جانبازان و ایثارگران از بخش های دیگر این آئین بود.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید