تاریخ: ۵:۵۳ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۳

شتر ازدواج و عروسی بالاخره جلوی خانه محسن فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی نشست و این بازیکن دوست‌داشتنی دست زنش را گرفت و به خانه بخت رفت.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال: شتر ازدواج و عروسی بالاخره جلوی خانه محسن فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی نشست و این بازیکن دوست‌داشتنی دست زنش را گرفت و به خانه بخت رفت.

فروزان جمعه شب در یکی از باغ‌تالار‌های مجلل تهران مراسم عروسی‌اش را جشن گرفت، مراسمی که در آن البته خبر خاصی از فوتبالیست‌ها و آدم‌معروف‌های رفیق محسن نبود.

در لابه‌لای مهمانان فقط سجاد شهباززاده که قبلاً با فروزان در استقلال همبازی بود، دیده می‌شد و محسن کسی را به عنوان مهمان ویژه به مراسمش دعوت نکرده بود.

فروزان، لباس دامادی پوشید

گوشه و کنار مراسم، اما یک چیزی خیلی خودنمایی می‌کرد؛ یک تاج گل گرانقیمت که از سمت سیدمهدی رحمتی رقیب دیروز و رفیق امروز محسن ارسال شده بود. این دسته گل از این جهت خیلی اهمیت داشت که هنوز هم خیلی‌ها فکر می‌کنند رحمتی و فروزان رابطه نیکی با هم ندارند. مخصوصاً بعد از بازی معروف استقلال و سیاه‌جامگان که فروزان دست رحمتی را پس زد و کلی حاشیه‌ساز شد.

خود فروزان در این‌باره می‌گوید: «من و سیدمهدی با هم رفیق هستیم. بالاخره بین همه گاهی اختلافاتی هست، اما سید در مراسم ازدواجم نشان داد که رفاقت‌مان همیشه پابرجاست.»

او که دو هفته پیش در تحریریه روزنامه حاضر شده بود و از ازدواجش گفته بود، در این باره می‌گوید: «به نظرم خدا خیلی دوستم داشته که با نسیم آشنایم کرده.

من وقتی برای اولین بار با تیم ملی نوجوانان به مکه رفتم جزو آن ۳ آرزویی که می‌گویند حتماً برآورده می‌شود این را گفتم که خدا بهترین دختر دنیا را با من آشنا کند و همین هم شد.».

اما آیا ازدواج او در ادامه کار فوتبالش تأثیری خواهد داشت؟ خودش می‌گوید: «حتماً تأثیر مثبت دارد. البته که من خیلی وقت است ازدواج کرده‌ام و حالا مراسمم را گرفته‌ام، اما دقیقاً باور دارم بعد از ازدواجم در فوتبالم موفق‌تر شده‌ام.»

فروزان درباره حواشی که برایش به وجود آورده‌اند هم می‌گوید: «برایم مهم نیست. یک مدت که ازدواج نکرده بودم می‌گفتند جوان است و به قول معروف شیطونی می‌کند، بعدش که ازدواج کردم حرف و حدیث‌ها کم شود، می‌گویند ازدواج کرده و حاشیه دارد.» خنده‌اش می‌گیرد و ادامه می‌دهد: «واقعاً خودم هم مانده‌ام. البته این مسائل قبلاً برایم مهم بود. الان روی کار و زندگی‌ام تمرکز دارم و به چیزی جز موفقیت تیم فکر نمی‌کنم.»

منبع:خبر ورزشی

 

print

پاسخی بگذارید