تاریخ: ۲۳:۰۰ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵

داور ابتدا خطای پنالتی را روی من اعلام کرد اما در ادامه با مشورت با داور خط، نظرش را عوض کرد

سرویس ورزشی اقتصاد شمال ، مهدی ترابی عصر شنبه پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپیدرود رشت اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم اما به دلیل فشردگی رقابت ها، در نیمه دوم نتوانستیم همانند نیمه اول ظاهر شویم.
وی افزود: البته برای ما مهمترین امر کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه بود که در نهایت به این خواسته خود دست یافتیم و با این پیروزی، دوباره به صدر جدول بازگشتیم.
ترابی ادامه داد: گرچه در نیمه دوم نتوانستیم همانند نیمه اول به گل برسیم اما در مجموع موفق شدیم با ارائه یک بازی خوب مقابل سپیدرود، به پیروزی رسیده و هر سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کنیم.
ترابی به خطای پنالتی اشاره و بیان کرد: داور ابتدا خطای پنالتی را روی من اعلام کرد اما در ادامه با مشورت با داور خط، نظرش را عوض کرد که این صحنه پنالتی بود و نمی‌ دانم چرا داور خط نظر داور را تغییر داد.
مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: به هر حال تمام هدف ما این است که در تمامی بازی ها خوب ظاهر شویم و در این راستا نیز ، سایر بازیکنان کمک می کنند تا شرایط تیم بهتر شود و نتیجه لازم را کسب کنیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر امروز (شنبه) در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت سرخپوشان پایتخت با نتیجه سه بر یک میزبان را شکست دادند.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید