تاریخ: ۷:۱۵ :: ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
قتل دختر پنج ماهه به دست پدر

مهندس کامپیوتر که همسر و فرزند ۲ ماهه اش را کشته بود در دادگاه منکر جنایت خانوادگی شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال به نقل از  رکنا، ماموران بلافاصله به خانه این مرد در خیابان ولیعصر رفتند و با پیکرهای بی جان همسر ۲۳ ساله وی به نام پریسا و دختر  ۵ ماهه اش پریناز رو به رو شدند.

مرگ مرموز مادر و فرزند در خیابان ولیعصر تهران

ساعتی بعد جسد مادر و فرزند شیرخوار با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. محمود ۲۵ ساله مدعی بود همسر و فرزندش در غیاب وی به طرز مرموزی جان سپرده اند.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام مرگ مادر و فرزند را خفگی اعلام کرد محمود به اتهام قتل بازداشت شد و گفت: به خاطر نداشتن تفاهم با همسرم او و فرزندم را کشتم.

در حالی که مهندس جوان به جنایت خانوادگی اعتراف کرده بود مادر همسرش اعلام گذشت کرد .این زن گفت: دامادم مرد خوب و مهربانی بود و با دخترم خوش رفتار بود و نمی دانم چرا دست به چنین کاری زده است. به همین خاطر از او شکایتی ندارم.

فرار داماد جنایتکار از دست پلیس

با اعلام رضایت مادر پریسا ،محمود با قرار وثیقه آزاد شد اما به مکان نامعلومی گریخت و تلاش پلیس برای ردیابی وی بی نتیجه ماند.

۳ سال از این ماجرا گذشته بود که محمود به پلیس آگاهی تهران رفت و تسلیم پلیس شد.

وی گفت: در مدت ۳ سالی که فراری بودم عذاب وجدان رهایم نمی کرد و شب و روز نداشتم .من مدام کابوس می دیدم و از این وضعیت خسته شده بودم .به همین خاطر به پلیس آگاهی آمدم تا تسلیم قانون شوم.

این مرد در تشریح جزئیات جنایت گفت: ۳ سال بود با پریسا ازدواج کرده بودم اما با هم اختلاف داشتیم .من نمی خواستم بچه دار شوم اما به اصرار همسرم بچه دار شدیم.از وقتی پریسا باردار شد اختلافات ما با هم بیشتر شد. مدام با هم درگیر بودیم . روزی که فرزندم متولد شد تصمیم به قتل همسرم گرفتم .من همان روز به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرص خواب آور خریدم. منتظر بودم تا در فرصتی مناسب همسرم را به قتل برسانم.

وی ادامه داد: ۲ ماه از تولد فرزندمان گذشته بود . من همسرم در خانه تنها بودیم که قرص خواب آور را دردمنوشی که هر روز عصر همسرم می خورد ریختم و به همسرم دادم .وقتی پریسا بیهوش شد کیسه را روی صورت فرزندم کشیدم .چون نمی خواستم چهره او را ببینم .من دخترم را با دست هایم خفه کردم. سپس کیسه را روی صورت همسرم کشیدم و او را هم کشتم.

تشریح جنایت تکان دهنده در دادگاه

با بازداشت دوباره محمود این بار مادر پریسا درخواست قصاص را مطرح کرد.وی گفت: هنوز تکلیف پرونده روشن نبود و پزشکی قانونی درباره مرگ دختر و نوه ام اظهارنظر قطعی نکرده بود. به همین خاطر باور نداشتم دامادم دست به قتل زده باشد.ولی حالا که محمود به قتل اعتراف کرده برای قتل دخترم قصاص و برای قتل نوه ام دیه می خواهم.

به این ترتیب داماد جوان در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

انکار در دادگاه

وقتی محمود در جایگاه ویژه ایستاد قتل را انکار کرد.

وی گفت:من بی گناهم و همسر و فرزندم را نکشتم. من فوق لیسانس کامپیوتر دارم و در کنار همسر و فرزندم زندگی خوبی داشتم.اما بعد از کشته شدن آنها در پلیس آگاهی تحت فشار روانی به قتل اعتراف کردم.من از مرگ ناگهانی همسر و فرزندم شوکه بودم و نمی فهمیدم چه می گویم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

print

پاسخی بگذارید