تاریخ: ۲۳:۵۲ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه

قیمت سکه در بازار امروز از مرز پنج میلیون تومان عبور کرد و ارز مسافرتی ۴۵۰ تومان گران شد.

به گزارش اقتصاد شمالقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز به پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۴۹ هزار و ۳۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۷۷۰ هزار تومان (کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته) داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۷۶۰ هزار تومان (افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه)، ربع سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۸۶ دلار رسیده است.

ارز مسافرتی ۴۵۰ تومان گران شد

هم‌چنین برای امروز (یکشنبه) قیمت ارز در بانک‌ها با افزایش همراه شد؛ به طوری که ارز مسافرتی که برای هر یورو در روز گذشته ۱۵,۷۷۴ تومان قیمت گذاری شده بود امروز به حدود ۱۶,۲۲۰ تومان رسیده که ۴۴۶ تومان گران‌تر شده است.

این در حالی است که در حال حاضر هر یورو در صرافی‌های بانکی تا ۱۶ هزار تومان معامله می‌شود و نشان می‌دهد قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها از بازار بار دیگر بالاتر رفته است. اما قیمت خرید ارز در شبکه بانکی نیز با افزایش همراه بود؛ به گونه‌ای که هر دلار از ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان روز گذشته به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده که نشان از رشد ۲۵۰ تومانی آن دارد.

هم‌چنین بانک‌ها هر یورو را حدود ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان می‌خرند که ۲۸۲ تومان نسبت به روز قبل افزایش دارد. در مجموع امروز قیمت‌ها تا حدی افزایشی بوده و در صرافی‌های بانکی دلار به ۱۴ هزار و ۳۰۰ و یورو تا ۱۶ هزار تومان رسیده است.

print
برچسب ها: , , , ,

پاسخی بگذارید