تاریخ: ۱۹:۴۳ :: ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
قیمت طلادلار سکه و ارز امروز

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۷۰۵ هزار تومان، قیمت دلار ۱۷هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷میلیون و ۲۷۰ تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۷۰۵ هزار تومان، قیمت دلار ۱۷هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷میلیون و ۲۷۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۶۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۷۰۵ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۴۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۵۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۶۹۲ دلار معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم،‌ افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛  البته قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز قبل کاهشی بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۷ هزار و ۵۵۰ تومان و یورو ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۹۱۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۸ هزار و ۶۰۰  تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت‌های نخست روز کاری قبل تغییر نداده  است.

بروز رسانی: دوشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۱۲:۵۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۱۶ هزار و ۹۳۰

قیمت دلار (بازار آزاد)

۱۷ هزار و ۵۵۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۱۸ هزار و ۶۰۰

قیمت یورو (بازار آزاد)

۱۹ هزار و ۷۰۰

قیمت درهم

۴ هزار و ۹۱۰

قیمت پوند

۲۲ هزار و ۳۸۰

بروز رسانی: دوشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۱۲:۵۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

۷ میلیون و ۵۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۷ میلیون و ۲۷۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۳ میلیون و ۷۰۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۲ میلیون

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و ۶۰  هزار

بروز رسانی: دوشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۱۲:۵۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

۷۰۵ هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

۹۴۴ هزار و ۱۰۰

مثقال طلا

۳ میلیون و ۵۸ هزار

انس طلا(دلار)

۱۶۹۲

print

پاسخی بگذارید