رییس کمیسیون قضایی مجلس
تاریخ: ۹:۴۸ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم ابلاغ شد

رییس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت لوایح چهارگانه مرتبط با FATF، گفت: لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم تصویب و ابلاغ شد.

به نقل از خانه‌ملت، الهیار ملکشاهی در خصوص آخرین وضعیت لوایح چهارگانه مرتبط با FATF در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس و شورای نگهبان تصویب و تایید و توسط دولت ابلاغ شد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس، تصریح کرد: لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفت، هفته گذشته در کمیسیون قضایی و حقوقی مورد بررسی شد و ایرادهای شورای نگهبان با حضور کارشناسانی از شورای نگهبان برطرف شد؛ از این رو لایحه را مجددا به صحن مجلس ارسال کردیم.

وی افزود: لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی، موسوم به پالرمو از دیگر لوایح چهارگانه در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس باقی مانده که به جهت ایراد شورای نگهبان در دستور کار قرار گرفته و در جلسات آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، یادآور شد: از میان لوایح چهارگانه تنها این سه لایحه در دستور کار کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بوده که به شرح مذکور مورد بررسی قرار گرفته است.

print

پاسخی بگذارید