تاریخ: ۱۳:۵۱ :: ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
لغو مجدد بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت

بازی تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت برای دومین بار لغو شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگینی که از یکشنبه شب هفته گذشته در استان گیلان آغاز و به مدت دو روز طول کشیده بود، بازی تیم های سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت لغو و به روز سه شنبه (فردا) موکول شد.

علیرضا وهابی افزود: اما با توجه به عدم برفروبی ورزشگاه سردارجنگل رشت (محل برگزاری این دیدار)، این بازی برای دومین بار  لغو و به زمان دیگری موکول شد که تاریخ جدید این دیدار از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد:  قرار بود تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت عصر روز شنبه هفته گذشته ۲۶ بهمن ماه در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند.

وی بیان کرد: روز گذشته نیز مسئولان هیات فوتبال گیلان به همراه مسئولان باشگاه سپیدرود رشت در ورزشگاه سردارجنگل حضور یافته و با توجه به تماسی که با مسئولان سازمان لیگ گرفته شد، شرایط ورزشگاه را به مسئولان فدراسیون اطلاع دادند که با توجه به تصمیم گرفته شده ، این دیدار به دلیل آماده نبودن زمین بازی دوباره لغو شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: متاسفانه فرد یا افرادی که این ورزشگاه را در اختیار دارند و آن را اجاره کرده اند، برای برفروبی و همچنین آماده کردن این زمین کاری انجام ندادند.

وی تصریح کرد: قبل از آغاز برف باید زمین را با کاور می پوشاندند و پس از آن برف ها را از زمین خارج می کردند تا زمین ورزشگاه سردار جنگل آماده برگزاری این دیدار می شد اما با وجود اینکه از قبل نیز اعلام شده بود که رشت شاهد برف سنگین خواهد بود، اما هیچ یک از این موارد انجام نشد و  به همین خاطر بازی تیمهای سپیدرود و سرخپوشان پاکدشت لغو شد.

تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، سرخپوشان پاکدشت با ۲۹ امتیاز در مکان دهم و سپیدرود رشت با ۲۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

print

پاسخی بگذارید