تاریخ: ۱۵:۲۴ :: ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
ماجراهای هفته دوازدهم سپیدرود ملوان داماش

در هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم سپیدرود با شکست برابر گل ریحان البرز این تیم را صدرنشین کرد، ملوان متحمل شکست سنگینی شد اما تیم داماش با کسب نتیجه مساوی برابر فجرسپاسی، مانع از صدرنشینی این تیم شد.

در جریان این این رقابت ها، تیم سپیدرود رشت در یک دیدار خانگی با نتیجه دو بر یک برابر تیم گل ریحان البرز شکست خورد، ملوان در یک بازی خارج از خانه با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم مس رفسنجان شد و تیم داماش نیز توانست در شیراز برابر تیم فجر سپاسی به نتیجه مساوی دست یابد.

بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و گل ریحان البرز در ورزشگاه سردار جنگل رشت و در یک هوای آفتابی و در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم گل ریحان البرز توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد.

تیم فوتبال گل ریحان البرز که پیش از این دیدار در رتبه سوم جدول رده بندی قرار داشت، با پیروزی در این بازی خارج از خانه و با توجه به توقف تیم فجر سپاسی توانست به صدر جدول صعود کند و جانشین تیم فجرسپاسی در صدر جدول شود.

البته در بازی تیم های سپیدرود و گل ریحان البرز، سپیدرودی ها در نیمه اول بهتر از حریف خود ظاهر شدند و توانستند در دقایق تلف شده این نیمه به گل برتری نیز دست یابند که نوید حیدری با یک ضربه سر تنها گل تیم سپیدرود را در این دیدار به ثمر رساند تا سرخپوشان رشتی این نیمه را با پیروزی به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم تیم گل ریحان البرز بهتر از میزبان خود ظاهر شد و در دقیقه ۵۷ داریوش میرزایی بازیکن این تیم کار را به تساوی کشاند و در دقیقه ۷۷ نیز، سیدمحسن حسینی بازیکن تیم گل ریحان البرز موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا گل ریحان به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست یابد.

البته در نیمه دوم این دیدار و به دلیل ورود تعدادی از تماشاگران به زمین مسابقه ، بازی حدود ۲۰ دقیقه متوقف شد اما پس از آن، این دیدار ادامه یافت که تیم گل ریحان البرز توانست پس از این وقفه به گل دوم خود دست یابد.

این در حالی است که قبل از این اتفاق بازی با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می شد و شاید تیم سپیدرود می توانست به گل دوم نیز دست یابد اما ورود و اعتراض تعدادی از تماشاگران باعث وقفه در این دیدار شد و پس از اینکه دوباره این بازی از سر گرفته شد، تیم سپیدرود دیگر آن روحیه قبلی را نداشت و تیم گل ریحان البرز از این فرصت استفاده کرد و در نهایت توانست به دومین گل خود نیز دست یابد و اگر بازیکنان این تیم دقت بیشتری داشتند، به طور حتم تیم گل ریحان با اختلاف بیش از یک گل در این دیدار برنده می شد.

به هرحال تیم سپیدرود رشت در این دیدار خانگی و در مقابل تیم قدرتمند گل ریحان البرز متحمل شکست شد تا پس از واگذاری نتیجه در دربی گیلان و مقابل تیم ملوان انزلی، در این دیدار خانگی نیز شکست را پذیرا شود تا یک پله نیز در جدول رده بندی سقوط کند.

اما تیم ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول، در هفته دوازدهم این رقابت ها در رفسنجان به مصاف تیم مس این شهر رفت که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد.

ملوانان که هفته گذشته موفق شدند در دربی گیلان تیم سپیدرود رشت را در بندرانزلی شکست داده و اولین پیروزی خود را در این رقابت ها جشن بگیرند با روحیه خوب رو در روی تیم مس رفسنجان قرار گرفتند اما در نهایت با سه گل مغلوب حریف قدرتمند خود شدند.

تیم ملوان بندرانزلی که به جز دربی گیلان تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند، در این دیدار خارج از خانه نیز حرفی برای گفتن نداشت و سرانجام یک شکست سنگین دیگری را متحمل شد تا همچنان جزء تیم های انتهای جدولی این لیگ باشد.

به هرحال هر دو نماینده پرطرفدار گیلان در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول برابر حریفان خود متحمل شکست شدند تا هفته بدی را پشت سر بگذارند البته هر دو حریف تیم های گیلانی از تیمهای بالای جدولی و قدرتمند لیگ محسوب می شوند.

اما تیم داماش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول که تاکنون نسبت به دو نماینده دیگر توانسته نتایج بهتری را کسب کند در این هفته دست به کار بزرگی زد و در یک بازی خارج از خانه صدرنشین این مسابقات را متوقف کرد.

تیم داماش در این هفته در شیراز رو در روی تیم فجر سپاسی قرار گرفت که در نهایت با این حریف قدرتمند خود به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم داماش در این دیدار از حریف خود جلو بود اما در نهایت گل مساوی را دریافت کرد.

داماشی ها که هفته گذشته توانسته بودند تیم استقلال خوزستان را در رشت شکست داده تا نتایج خوب چند هفته اخیر خود را ادامه دهند، در این بازی سخت و خارج از خانه نیز خوب ظاهر شدند و سرانجام یک نتیجه قابل قبولی را کسب کردند.

البته این نتیجه در شرایطی رقم خورد که تیم فجر سپاسی انتظار داشت در این دیدار خانگی برابر تیم داماش به برتری دست یابد تا همچنان روند صدرنشینی خود در رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد اما در نهایت این تیم برابر داماش به یک نتیجه مساوی تن داد.

تیم فجر سپاسی با کسب نتیجه مساوی خانگی برابر تیم داماش گیلانیان، جایگاه خود را در صدر جدول به تیم گل ریحان البرز واگذار کرد و خود در رتبه سوم جدول قرار گرفت تا این تساوی خانگی ، این تیم را از صدرنشینی جدا کند.

البته همانگونه که پیش بینی می شد هر سه نماینده استان گیلان بازی های بسیار سختی را برابر حریفان صدرنشین خود داشتند اما در نهایت تیم سپیدرود یک بازی برده را واگذار کرد، تیم ملوان شکست سنگینی را پذیرا شد اما تیم داماش توانست یک تساوی ارزشمند خارج از خانه را کسب کند تا تنها نماینده موفق گیلان در هفته دوازدهم باشد.

تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، داماش با ۱۸ امتیاز در مکان هشتم ، سپیدورد رشت با ۱۵ امتیاز در مکان دهم و ملوان بندرانزلی با پنج امتیاز در مکان هیجدهم و انتهای جدول این رقابت ها قرار دارند.

print

پاسخی بگذارید