رئیس پلیس دبی
تاریخ: ۱۶:۰۸ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
ماجرای زنده بودن خاشقچی

ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی مدعی شد که جمال خاشقچی هنوز زنده است!! در حالی که نظام آل سعود به کشتن وی در کنسولگری عربستان در شهر استانبول در ماه اکتبر گذشته اذعان کرده است.

پس از اینکه دادستانی کل ترکیه از نابود کردن جسد خاشقچی با اسید در کنسولگری عربستان خبر داد، خلفان در صفحۀ توئیتر خود در واکنش به این خبر اعلام کرد : با توجه به اینکه جسد و “دی ان ای” خاشقچی را پیدا نکرده اند و خانواده اش هم مراسم عزاداری برگزار نکرده است، به نظر می رسد که خاشقچی هنوز زنده باشد.

توئیت جدید خلفان به ریشخند کاربران شبکه اجتماعی توئیتر تبدیل شده است و کاربران در توئیت های خود پیش بینی خلفان را پیشگویی خواندند و نحوۀ تجزیه و تحلیل وی را احمقانه دانستند و اعلام کردند که آیا خلفان خبر اذعان عربستان به قتل خاشقچی را نخوانده یا نشنیده است؟!

جمال خاشقچی ابتدای اکتبر ۲۰۱۸ در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه کشته شد و ریاض به دست داشتن افرادی مرتبط با دربار سعودی در قتل وی اذعان کرد ولی جسد وی را هنوز تحویل نداده و متهمان را به دستگاه قضایی ترکیه تحویل نداده است.

منبعی در دفتر دادستانی کل ترکیه اعلام کرد که دادستان کل این کشور تحقیقات مربوط به یافتن جسد خاشقچی را متوقف کرده است زیرا به این باور رسیده است که جسد خاشقچی با اسید از بین برده اند و نابود کرده اند.

این منبع افزود : دادستانی کل ترکیه پس از رسیدن به این باور، دلیلی نمی بیند که تحقیقات یافتن جسد خاشقچی ادامه یابد.

print

پاسخی بگذارید