1. ماجرای قتل داغ امروز صبح
تاریخ: ۱۳:۱۶ :: ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
ماجرای قتل داغ امروز صبح

مرد ۴۶ ساله ای که صبح امروز زنش را به قتل رساند بعد از همسرکشی با پلیس تماس گرفت و اعتراف کرد.

انتشار عکس جسد زن تهرانی در محل قتل ! / پسر شاهد مرگ مادر بود /صبح امروز درتهران رخ داد + عکس قاتل بالای سر جسد

قتل- تهران- جنایی

قتل

به گزارش رکنا، ساعت ۷:۰۳ صبح امروز مردی ۴۶ ساله در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کرد همسرش را در منزلشان واقع در میدان آرش به قتلرسانده است.

با اعلام این خبر به سرعت مأموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران در محل اعلام خبر حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه با جسد خون‌آلود زنی ۴۲ ساله مواجه شدند و همسر و پسر مقتول نیز در محل قتل حضور داشتند.

در بررسی اولیه مشخص شد شوهر مقتول پس از قتل همسرش با اورژانس و پلیس تماس گرفته بود.

مأموران در گام نخست تحقیقات سراغ پسر ۱۲ ساله مقتول رفته که وی عنوان داشت پدر و مادرش با یکدیگر اختلاف داشته‌اند.

وی افزود: شب گذشته من در اتاق مادرم خوابیدم و پدرم به اتاق من رفت . حدود ساعت ۶:۳۰ صبح از خواب بیدار شدم، مادرم کنارم نبود، با ورود به داخل راهرو دیدم پدرم با مشت به صورت مادرم می‌زند، به سرعت دست پدرم را گرفتم که مرا هل داد، پدرم سپس بند کیفش را برداشت و برای خفه کردن مادرم تلاش کرد.

پسر مقتول در ادامه اظهارتش به مأموران گفت: تلاش کردم جلوی پدرم را بگیرم که او مرا به داخل اتاق برد و در را قفل کرد، من نیز با لوله جاروبرقی اقدام به شکستن در اتاق کرد اما شکستن در حدوداً ۲۰ دقیقه زمان برد.

وی ادامه داد: در نهایت از اتاق خارج شده و با پیکر بی‌جان و سرد مادرم مواجه شدم، پدرم آن لحظه در آشپزخانه درحال نوشیدن آب بود و قدم می‌زد، می‌خواستم با تلفن منزل به پلیس زنگ بزنم که پدرم تلفن را از دست گرفت و شکست.

وی افزود: پدرم در نهایت با تلفن‌همراه خودش با اورژانس و پلیس تماس گرفت اما کار از کار گذشته بود.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ متهم پرونده رفتند که وی از اختلافات بین خود و مقتول پرده برداشت و گفت: سال ۷۹ با همسرم ازدواج کردم و با او اختلافات زیادی داشتم، چند سالی بود که به من بی‌محلی می‌کرد، او باعث دق کردن مادرم شده بود.

وی افزود: در ابتدای زندگی یک بار مرا از خانه بیرون کرده بود و قصد داشتیم جدا شویم اما در نهایت با هم به توافق رسیدیم و به زندگی ادامه دادیم اما مجدداً هیچ توجه به زندگی نداشت، پسرم را علیه من تحریک می‌کرد و خودش را رئیس خانه می‌دانست، هر چه می‌گفتم کار خودش را می‌کرد.

وی ادامه داد: چند سال قبل با کارکردن حدود ۶۰۰ میلیون تومان کسب درآمد کردم و پول را به همسرم دادم تا برایم دلار تهیه کند تااینکه هفته قبل به او گفتم پول را به من بدهد اما پول را نمی‌دادم، همسرم طلا و اسناد را جمع‌آوری کرده بود.

همسر مقتول افزود: احساس می‌کردم همسرم مدام مرا کوچک می‌کند حتی نمی‌گذاشت من پسرم را تربیت کنم و پسرم نیز به من بی‌محل شده بود، نقشی در زندگی نداشتم.

وی ادامه داد: حدوداً ماهی پنج میلیون تومان درآمد داشتم و کارم شیفتی بود، همسرم نیز تا ساعت ۴ بعدازظهر سرکار بود و من در زمانی شیفت نبودم به باغ پدرم رفته یا به خواهرم سر می‌زدم و آنها را کمک می‌کردم.

متهم درباره نحوه قتل همسرش نیز گفت: صبح از خواب بیدار شدم و به همسرم گفتم پولم را بده، بدهی دارم اما او مخالفت کرد، با هم درگیر شدیم، چند ضربه به صورتش زدم و در نهایت با بند کیف او را خفه کردم، من قصد قتل او را نداشتم و حتی چند بار میان درگیری او را رها کردم اما آن لحظات نیز می‌گفت به حساب تو می‌رسم، می‌خواستم پسرم درگیری ما را نبیند برای همین در اتاق را به رویش قفل کردم.

سرهنگ علی‌آقا طیبی؛ رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران با اعلام این خبر گفت: مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز اعلام شده و متهم با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برد

print

پاسخی بگذارید