نیاز آذری نماینده بابل درمجلس
تاریخ: ۲:۱۴ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۱

نمایندگان مظهر تبلور اراده مردم و مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل ملت است و در نظام‌‌جمهوری‌اسلامی نمایندگی مردم فرصت مغتنم خدمتگزاری مردم می باشد و اینجانب برعهد وسوگندخود دردفاع از حقوق مردم وفادار هستم.

سرویس سیاسی اقتصاد شمال: همزمان با دهم آذر ماه و به مناسبت گرامیداشت روز مجلس نمایندگان خانه ملت با صدور پیام هایی این روز و سالگرد شهادت شهید مدرس را گرامی می دارند ؛حسین نیازآذری نماینده بابل نیز با گرامیداشت این روز پیامی را به همین مناسبت صادر کردو به ویژگی های اخلاقی و زندگی سیاسی شهید مدرس اشاره کردو بر اهمیت نقش نمایندگان در خدمتگزاری مردم تاکید ورزید؛  در این پیام  می خوانیم:

آیت الله شهیدسیدحسن مدرس به عنوان نماینده دین مدار و آزادی خواه همواره مدافع حقوق مردم و حافظ منافع ملی بوده و مجلس شورای اسلامی به این الگوی ارزشمند افتخار می‌کند و خود را رهرو وکیل‌ شهید می‌داند؛ در این مجال تلاش‌های ارزنده نمایندگان ادوار شهرستان را تجلیل می کنم و یاد آیت‌الله‌فاضل و زنده یاد مجدآرا و زمانی نمایندگان فقید شهرستان را گرامی می‌دارم.

باتوجه به آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب‌اسلامی و قانون اساسی، منویات مقام معظم رهبری و خواست مردم کارآمد‌تر شدن مجلس شورای اسلامی امری ضروری بوده و اصلاح ساختار قوه مقننه در جهت کارایی بیشتر این قوه مورد تاکید و مطالبه حداکثری مردم است.

روندهای قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی نیازمند آسیب شناسی و بازنگری بوده از متخصصان و صاحب نظران علوم مختلف دعوت می کنم برای بهبود اثربخشی قانون و قانونگذاری با همکاری مرکز پژوهش های مجلس طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی ارائه دهند و نمایندگان مردم از کاربست یافته های متخصصان استقبال خواهند کرد.

اینجانب وفق قانون‌اساسی برای اصلاح کارکرد و افزایش کارایی مجلس با کلیات طرح استانی‌شدن‌انتخابات موافق هستم و استانی شدن انتخابات مجلس را ضروری و مناسب می دانم.

با هدف صیانت از منافع حوزه‌انتخابیه پشتیبان و حامی دستگاه های اجرایی شهرستان هستم و تعامل سازنده ای با دولت و دستگاه های اجرایی دارم و همواره مرز نظارت و دخالت را تدبیر می کنم.

نظارت بر اجرای قانون و دستگاه های اجرایی ایجاب می کند همواره نقد سازنده نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی داشته باشم و از ظرفیت های قانونی نظارت اعم از تحقیق و تفحص، تذکر، سوال واستیضاح استفاده کنم و در طرح مشکلات جامعه هیچ تعارفی ندارم.

به عنوان یک رکن ساختارسیاسی شهرستان همواره متعهد به همگرایی، هم‌افزایی و امیدآفرینی هستم و در کنار همکار ارجمندم جناب دکترنجفی بطور مستمر پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان می باشیم و خدا را گواه می‌گیرم در ایفای رسالت قانونی و در انجام وظایف نمایندگی مردم جز رضای خداوند متعال، ارزش ها و آرمان امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و تحصیل منافع مردم به امور دیگر فکر نمی کنم.

ضمن استقبال از هرگونه نقد و انتقادات سازنده، از تریبون های عمومی شهرستان انتظار داریم دربیان مسائل حوزه انتخابیه انصاف بخرج دهند و با طرح مطالب یک سویه مانع از واگرایی ها شوند.

بادرک عمیق از انواع معضلات و مشکلات، تنگناها و کمبودها از اینکه مردم شریف مان در رنج و محدودیت هستند متاسف و عذرخواهم و خود را درقبال همه مشکلات مسوول می دانم و همواره متعهد به پیگیری مطالبات مردم و گروه های مختلف جامعه هستم و با صلابت مطالبات اقشار مختلف مردم را از تریبون خانه‌ملت با صدای رسا منعکس می کنم.

درپایان وظیفه می دانم از همکاری و حمایت اقشار و گروه ها، نهادها و سازمان ها، دستگاه های مختلف که اینجانب را در انجام درست و خداپسندانه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی یاری می دهند سپاسگزاری نمایم و همواره محتاج راهنمایی، نقد مشفقانه و دعای خیر مردم بزرگوارهستم.

print

پاسخی بگذارید