تاریخ: ۲۳:۳۴ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
مدیرعامل تیم شهرداری آستارا حمایت مالی خیران را خواستار شد

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای پرداخت مطالبه بازیکنان نیاز است و امیدواریم با حمایت خیران و اسپانسرها مشکلات مالی رفع و خون تازه در رگ خشکیده تیم جاری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی کارگر روز سه شنبه در نشست خبری در دفتر هیات فوتبال آستارا افزود: تیم شهرداری، بدون حامی مالی در نیم فصل لیگ دسته اول کشور قهرمان شد و در آن دوره ۳۵ میلیارد ریال توسط هیات مدیره و شهرداری آستارا برای حقوق بازیکنان، کادر فنی و هزینه های جاری تیم پرداخت شد.

وی افزود: مردم خیر و ورزشدوست شهرستان های گیلان با خرید ۳۰۰ میلیون ریال کارت هواداری به تیم شهرداری کمک کرده اند و علاقه مندان و هوادارن می توانند با واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۲۵۱۲۵۴ یا شماره حساب ۰۳۶۱۸۳۵۸۲۳۰۰۲ به نام باشگاه شهرداری آستارا، کارت هواداری خریداری کنند و این تیم را از مشکلات مالی نجات دهند.

وی بیان کرد: شهرداری، فرمانداری، اداره ورزش و نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی برای آماده شدن ورزشگاه وحدت این شهرستان تلاش می کنند و تیم شهرداری برای پیروزی در مقابل شاهین شهرداری بوشهر در ۲۴ اسفندماه در ورزشگاه وحدت آماده است.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: هیات مدیره باشگاه به دلیل عملکرد خوب پایان رافت سرمربی مستعفی این تیم، برای رفع مشکلات مالی و دعوت دوباره از او جهت هدایت تیم در نیم فصل دوم تلاش می کنند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

print

پاسخی بگذارید