تاریخ: ۱۵:۱۴ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران معرفی شد

" یاسر امینی" امروز یکشنبه طی مراسمی به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران منصوب شد و توسط معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی شد.

امینی که پیش از این معاون توسعه و پشتیبانی منابع انسانی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بوده است با حکم معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت در استان منصوب شد.

طی مراسم امروز از سید مصطفی موسوی که از اسفند سال ۹۲ به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران معارفه شده بود تقدیر شد.

همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ تا به امروز تعداد ۸۷۱ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۲۱۴ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی شده است.

بنابر این گزارش طی مدت خدمت دولت های یازدهم و دوازدهم شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران با ۹۰۱ سرمایه گذار قرارداد منعقد کرده است که  ۴۴۲ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۶ هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۹ هزار و ۳۴۶ نفر به بهره برداری رسید.

مازندران ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی به وصعت یکهزار و ۹۲۳ هکتار دارد. میانگین زمین هر شهرک صنعتی در این استان ۵۰ هکتار است که اغلب آن در مناطق مرکزی و شرق استان قرار دارند.

print

پاسخی بگذارید