گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱۸:۳۶ :: ۱۳۹۷/۰۲/۱۵

عسگری نیکزاد که در مراسم تجلیل از معلمان مقطع ابتدایی بهشهر سخن می گفت معلمان را بانیان سعادت دانش آموزان خواندو اظهار داشت :نامگذاری روزها به مناسبت های اجتماعی کاری پسندیده است که هفته معلم نیز برای گرامیداشت مقام معلم بنا نهاده شد.

وی توجه ویژه دست اندرکاران اجرایی کشور را به نیازمندی ها و مشکلات آموزش و پرورش خواستار شدو افزود :مطالبات شاغلین و پاداش بازنشستگان در نوبت پرداخت قرار گرفته و تا پایان اردیبهشت قول پرداخت آن به آموزش و پرورش داده شد که امیدواریم در ماههای اخیر این کار به انجام برسد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران پشتیبانی از پرداخت حقوق معلمان را مهمترین اولویت آموزش و پرورش در کنار دیگر وظایف این سازمان خواندو ادامه داد: سختی کار معلمان به خصوص در مقاطع ابتدایی بیشتر است و امیدواریم که مطالبات به حق معلمان و نگرانی های جامعه فرهنگیان توسط نمایندگان و مسئولان ذی ربط مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.
نیکزاد نقش معلمان را در روند توسعه هر کشور مهم دانست و خاطر نشان کرد:هر جامعه ای اگر بخواهد بر مدار پیشرفت و توسعه قرار گیرد باید به معلمان آن بها دهد زیرا معلم بخش مهمی از فرآیند آموزش تلقی می شود .

print

پاسخی بگذارید