تاریخ: ۱۴:۵۶ :: ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان معارفه شد

احمد پری پور به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان معرفی شد.

صادق منتی نژاد روز یکشنبه در جلسه معارفه مدیرکل دیوان محاسبات گیلان در رشت اظهار داشت: باید در چنین شرایطی کار عقلانی انجام دهیم و تلاش کنیم هزینه ها را به حداقل برسانیم و کاری انجام دهیم که به نفع مردم و بیت المال باشد.
وی با بیان اینکه سال ۹۷ در هر استان بیش از یک میلیارد تومان خارج از شمول پرداخت کردیم، افزود: در چنین شرایطی پرداخت پول خارج از شمول معنا ندارد.
وی بااشاره به اینکه اگر هزینه ها را کاهش ندهیم مشکل خواهیم داشت، اظهار داشت: حاکمیت نباید تیم فوتبال را تزریق و تامین کند چرا که در چنین شرایطی که با کمبود منابع روبرو هستیم ، این مدیریت صحیح نیست.
منتی نژاد گفت: در جنگ اقتصادی دو سوال عمده وجود دارد؛ آیا قانون باید اجراشود و نقش قانون در شرایط بحران چیست و دوم اینکه تحریم خوب یا بد است.
وی تصریح کرد: اگر تعارفات و ملاحظات را کنار بگذاریم ، تحریم خوب نیست و نه مثل زمانی که کسی ادعا کند سلام بر تحریم ها، که این امر یک کار عوامفریبانه است.
وی تحریم ها را دارای هزینه و خسارت دانست و گفت: اگر تحریم خوب بود ، به آن صفت ظالمانه نمی دادیم اما معتقدم تحریم می تواند به فال نیک گرفته شود اگر از فضای تحریم اشکالات کارمان را بفهمیم و از آن درس بگیریم.
منتی نژاد با تاکید بر اینکه دشمنان درجه یک مان ، ایران شناس های بسیار خوبی هستند ، گفت: این دشمنان هم قسم و هم عهد خوبی هستند و کاملا متوجه اشکالات رفتاری ما هستند.
وی خاطرنشان کرد: ما با شعار نمی توانیم کشور را جلو ببریم و نیاز به هوشیاری تمام قد و مراقبت داریم و باید متوجه نتایج مسیرهایی که انتخاب می کنیم ، باشیم .
وی گفت: اگر بدنبال تنظیم کردن دلار و بردن فضای مجازی به سمتی باشیم که دو ریال دلار بالا و پایین بیاید ، دچار مشکل می شویم ؛ از اینرو باید بادقت حرکات و رفتارهای دشمنان را رصد کنیم.
منتی نژاد با تاکید بر اینکه در جنگ اقتصادی به راه انداختن آزمون و خطا جایی ندارد، گفت: هر تصمیمی که در جنگ اقتصادی گرفته می شود، باید مبتنی بر کار علمی و دانشی باشد.
وی بخشی از مشکلات را ناشی از رفتار افراد جامعه خواغند و گفت: رفتار سلیقه ای جواب نمی دهد و در حالی که دشمنان مان متحد هستند ما هر کدام مان یک نوع رفتار می کنیم.
وی با تاکید بر رعایت قانون، به قانون منع قانون بازنشستگان اشاره و بیان کرد: سایت و رسانه می خرند تا اعلام کنند ما مشمول این قانون نیستیم اما کسی که می خواهد از شمول این قانون فرار کند و همچنان چسبیده به میز است در جبهه ایران و اسلام نیست.
منتی نژاد خاطر نشان کرد: در شرایط اقتصادی باید کاری کنیم که هزینه های کمتری را بپردازیم.
وی با تاکید بر اینکه در شرایط جنگ و تحریم باید سخت گیری بیشتری داشته باشیم ، گفت: کنار گذاشتن قوانین در شرایط تحریم درست نیست و نباید در شرایط تحریم دست و دلبازانه عمل کنیم.
وی افزود: در شرایطی که تامین ارز کشور به سختی بدست می آید استفاده دست و دلبازانه از ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی جایی ندارد .
منتی نژاد با تاکید بر اینکه همه باید برای یاری رساندن کشور تلاش کنیم، گفت: ترامپ با وجود داشتن پول به شرط آنکه ما هوشیاری داشته باشیم، نمی تواند موفق عمل کند و باید بدانیم کشور در چه شرایطی است و ما چه نقشی ایفا کنیم.
در پایان این جلسه احمد پری پور به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان معرفی شد.

print

پاسخی بگذارید