گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۵۲ :: ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور: از صنایع خلاق حمایت می کنیم

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: صنایع خلاقی که در حوزه فرهنگ و هنر از سوی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی تایید و معرفی شود مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

اصغر نورالله زاده عصر روز یکشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی با موضوع تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید در حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد : اگر موضوعاتی در حوزه اپلیکیشن، فناوری اطلاعات و بخش هایی در این ارتباط معرفی شود را حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز گیلان با برخورداری از ظرفیت های خوب در این حوزه می طلبد که به آن توجه کنیم، خاطر نشان کرد: این استان با اینکه سرسبز است در برخی زمینه ها با محرومیت هایی مواجه است که باید بدان توجه شود.

وی با اشاره به اجرای طرح روستای بدون بیکار و حمایت صندوق کارآفرینی امید از آن اضافه کرد: تا تیرماه سال ۱۴۰۰، این طرح را در۶ روستای شهرستان رشت اجرا می کنیم که از این تعداد ۳ روستا تا پایان سال جاری روستای بدون بیکار خواهد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با بیان اینکه روستای بدون بیکار فرآیندی و مراحلی را باید طی کند، خاطر نشان کرد: اگر نیاز به آموزش های مهارتی به افراد روستاست باید با هماهنگی با فنی و حرفه ای این آموزش ها ارایه شود.

وی درباره موضوع مطرح شده مبنی بر فرسودگی نیمی از تاکسی های شهرستان رشت اظهار داشت: قراردادی سال گذشته با شهرداری تهران بستیم و  با اصفهان و کرمانشاههم قراردادهای مشابهی داریم و اینک آمادگی داریم با شهرداری رشت همانند تهران قراردادی منعقد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده با شهرداری تهران منابعی از سوی این مجموعه و نیز صندوق کارآفرینی امید بدین منظور اختصاص می دهیم.

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان رشت با موضوع تسهیلات اشتغال و کارآفرینی امیدعصر امروز در فرمانداری برگزار شد.

print

پاسخی بگذارید