تقوی مدیریت شعب بانک مسکن مازندران :
تاریخ: ۱۲:۴۳ :: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
مشتری مداری از  اهداف استراتژیک بانک مسکن است /رشد ۲۲ درصدی منابع در سال جاری

جشن هفتاد و نهمین سالگرد تأسیس بانک مسکن با حضور کارکنان بانک مسکن و مشتریان در مجموعه آموزشی رفاهی دریاکنار مازندران برگزار شد .

مراسم جشن هفتادونهمین سالگرد تأسیس بانک مسکن ، با حضورمصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن مازندران،علی کشاورز رییس اداره کل بازاریابی، مسئولین و کارکنان مدیریت ، مدیران شعب بازنشسته اسبق و جمعی از مشتریان هدف شعبه مرکزی بابلسر در مجتمع آموزشی و رفاهی دریاکنار برگزار شد .

مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن  مازندران  ضمن تبریک سالروز تأ سیس بانک مسکن و هفتاد و نه سال افتخار در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد : ۷۹ سال افتخار را پشت سر گذاشته و از اینکه بانک مسکن طی این سالها توانسته کارنامه درخشانی را از خود به جای گذارد مایه مباهات بوده و به خود می بالیم و اینک در آغاز هشتادمین سال خدمت ، شروع فصل جدیدی از تلاش و خدمت را را با همراهی مشتریان در پیش رو داریم .

تقوی در ادامه ضمن اشاره به جایگاه ویژه مشتریان افزود : مشتریان در واقع شرکای اصلی بانک محسوب می شوند که حضور و همراهی آنها سبب اعتبار بانک در استان و اعتماد آنان سبب قوت قلب و رونق کسب و کار بانک شده است.

تقوی در ادامه اظهار داشت  : تکریم مشتریان و مشتری مداری جزء اهداف استراتژیک بانک مسکن بوده که در بین کارکنان و مسئولین این بانک نهادینه شده ، چرا که صاحبان اصلی این بانک مردم و مشتریان آن می باشند .

مدیر شعب مازندران از بازنشستگان به عنوان پیشکسوتان این بانک یاد نمود و ضمن تاکید براحترام به آنان خاطر نشان کرد :هرچه داریم از تجارب ارزشمند همکاران پیشکسوت بوده چرا که درختی که به درخت تنومند پرحاصل تبدیل شده و درحال حاضر چه کارکنان و چه مشتریان از میوه های آن تناول می کنند به لطف تلاشها و زحمات ارزشمند این تلاشگران دیروز و پیشکسوتان امروز هست.

مدیر شعب بانک مسکن  مازندران ضمن  سپاس از همه مسولین و کارکنان مدیریت در راهبری شعب استان در جهت تحقق اهداف ابلاغی به بیان آمار عملکرد مدیریت در بخشهای مختلف پرداخت و افزود : منابع بانک در اول سال ۹۶ رقمی بالغ بر ۲۲هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون با تلاش و همت کارکنان با جذب بیش از پنج هزار میلیارد ریال منابع  توانسته به رقمی بالغ بر ۲۷هزار میلیارد ریال ارتقاء یابدکه این خود رشد ۲۲ درصدی منابع را در سال جاری به همراه داشته است .

تقوی در ادامه اظهار داشت : موفقیتهای حاصله مرهون کار تیمی ، فشرده ،تلاش و جدیت همه کارکنان بوده و از آنجائیکه رسالت بانک مقدس بوده ، امیدواریم بتوانیم با یاری حق تعالی و تلاش و همت کارکنان بیش از پیش در عرصه خدمتگزاری و پیشبرد اهداف عالیه بانک موفق عمل نماییم .

مدیر شعب  بانک مسکن  مازندران با اشاره به اینکه بانک مسکن با بزرگترین پرتفوی تسهیلاتی کشور سرآمد همه بانکها در نسبت کفایت سرمایه هست، افزود : مشتری که بانک اعتماد نموده بانک هم باید تضمین اعتماد مشتری را به همراه داشته باشد که آن در ریسک اعتباری لحاظ می گردد و کمترین ریسک اعتباری شبکه بانکی به بانک مسکن مربوط می شود.

تقوی افزود:در شبکه بانکی استان مازندران متوسط ریسک اعتباری ۱۱بوده و لی بانک مسکن مازندران با ۲۱ درصد سهم پرداختی تسهیلات در استان دارای ریسک اعتباری ۲٫۱۳درصدی بوده واین نهایت اعتماد و اطمینانی است که مشتریان و سرمایه گذاران بانک مسکن می توانند داشته باشند.

تقوی  با اشاره به اینکه بانک مسکن مرکزی بابلسر از شعب موفق استان بوده، افزود:کارنامه عملکرد این شعب با عملکرد تک تک کارکنان آن همراه است و تعامل بین کارکنان و اهتمام همگانی درخصوص اجرای موفق طرح تصمیم حاصل این همدلی و همیاری بوده است که توانسته ظرف دو سال از رقم مانده منابع پانصد میلیارد به هزار میلیارد ریال برسد.

مدیر شعب  بانک مسکن مازندران  در پایان ضمن سپاس از همراهی مشتریان و کارکنان اظهار امیدواری کرد که با یاری خداوند منان و حمایت همیشگی مشتریان وزین شهرستان بابلسر شاهد ارتقاء درجه شعبه در سال آتی بوده و آن را درجمع شعب درجه یک ببینیم .

در ادامه علی کشاورز رییس اداره کل بازاریابی بانک که در این مراسم حضور داشت در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد:افتخار می کنیم  مشتریان همراهی داریم و ازاینکه بانک مردمی و خوشنام مسکن را قابل دانسته و با این بانک تعامل و همکاری داشته سپاسگذاریم،چراکه حیات بانک وابسته به مشتریان بوده و مشتری تنها رییسی هست که با عدم حضور و خرید خود می تواند مارا اخراج نماید.

رییس اداره کل بازاریابی با بیان اینکه مشتریان برای ما مقدس بوده افزود:برنده اصلی این جمع کارکنان بانک مسکن بوده و افتخار می کنیم که به مشتریان خدمت می کنیم و ان شا الله با برنامه ریزی و پیگیری که در مدیریت مازندران هست مطمئنا  با حضور  وهمراهی برگرفته از مشتریان در جهت نیل به  اهداف موفق عمل خواهند نمود.

شایان ذکر است در این مراسم  ضمن اجرای برنامه هنری،برش کیک ۷۹سالگی بانک مسکن با حضور مدیران اسبق بازنشسته استان انجام شد.

لازم به ذکر است تقدیر از مشتریان ویژه شعبه مرکزی بابلسر ، تشویق کتبی رییس شعبه و دوتن از کارکنان شعبه مرکزی بابلسرکه در خصوص بازاریابی و جذب منابع طرح تصمیم نقش بسزایی داشتند،  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

منبع:روابط عمومی

print

پاسخی بگذارید