تاریخ: ۲۳:۱۰ :: ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
مصرف گاز سی ان جی در گیلان ۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گیلان از افزایش ۲۰ درصدی مصرف سی ان جی پس از سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین در استان خبر داد.

علی اصغر عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قبل از سهمیه بندی و اصلاح بنزین، مصرف روزانه گاز در جایگاه‌های سی ان جی استان ، حدود ۸۰۰ هزار متر مکعب بود که این میزان به ۹۲۵ هزار متر مکعب  افزایش یافته  و ۲۰ درصد رشد را نشان می دهد .
وی اظهار کرد: جایگزینی سوخت پاک جای بنزین برای صرفه اقتصادی و کاهش آلاینده های زیست محیطی است که از اهداف مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می باشد  که با توسعه جایگاه های استان اکنون به یکصد باب جایگاه سی ان جی  رسیده است .

وی  ادامه داد: متقاضیان دوگانه سوز کردن خودروها  نیز می توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات خودروهای دوگانه‌سوز (Irngv.ir) ثبت نام کنند و پس از یک هفته از طرف اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین پیامکی برای متقاضیان ارسال می‌شود که این افراد می‌توانند از طریق مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز مجاز به محل سکونت خود برای تبدیل اقدام کنند.

عباسی به  مراکز مجاز دوگانه سوز کردن خودروها در  استان نیز اشاره و بیان کرد: کماکل روستای پیربازار – به طرف پیله داربن – خیابان جاده کماکل ، لنگرود  در  دریاسر – بعد از پل هوایی – روبروی نمایندگی کاریزان دیزل  ،  لاهیجان میدان شیخ زاهد جنب ایستگاه چالوس و رامسر و چابکسر  پشت پمپ بنزین  مراکز دوگانه سوز کردن مجاز   خودروها در استان هستند..

گیلان دارای ۱۲۳ باب جایگاه عرضه کننده سوخت مایع و یکصد جایگاه سوخت طبیعی است.

print

پاسخی بگذارید