تاریخ: ۸:۳۴ :: ۱۳۹۷/۰۲/۱۸

با حضور یزدانجو مدیر امور شعب استانها، حسن پور مشاور معاون عملیات بانکی و روسای شعب استان ضمن تودیع و تشکر از زحمات جمشیدی، سمت مدیر شعب استان گیلان بانک ایران زمین به انوجی واگذار شد.

ر ابتدای این مراسم جمشیدی مدیر شعب سابق استان گیلان ضمن تشکر از یزدانجو مدیرامورشعب استانها و قدردانی ازتلاش های کارکنان با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته طی سال های اخیر، کلیه موفقیت های حاصل شده را ناشی از تلاش و همت جمعی کلیه کارکنان استان دانست.

یزدانجو مدیر امور شعب استان ها ضمن قدرانی از زحمات و خدمات مدیریت سابق استان برای انوجی مدیر جدید شعب استان گیلان آرزوی موفقیت نمود و از تمامی پرسنل این مدیریت اعم از ستاد و شعب خواست تا با همراهی و همدلی و حرکت در چهارچوب سیاست های بانک در به ثمر رسیدن اهداف مجموعه گام های مثبتی بردارند تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر سازمان باشیم.

یزدانجو امکانات شعب را رو به گسترش و پیشرفت دانسته و استفاده از امکانات را لازمه حرکت رو به جلو معرفی کرد تا از رقبا عقب نمانیم، وی عدم استفاده همکاران از امکانات ایجاد شده و ابزارهای الکترونیک همانند سیستم کارپوشه و BI را یکی از مشکلات بانک برشمرد.

مدیرامور شعب استان های بانک ایران زمین توجه همکاران را به این نکته جلب نمود زمانی که موسسه تبدیل به بانک شد زیر ساخت ها کاملا ابتدایی و آموزش نیز در حد پایین قرار داشت اما حرکت بانک حرکت رو به رشد است و این حرکت رو به رشد در واحد های مختلف بانک کاملا احساس شده است.

وی همچنین اصلاح فرآیندها را لازمه پویایی دانسته و اظهار داشت: چنانچه در هنگام تغییرات تعارضاتی ایجاد شود قطعاً برای آن برنامه ریزی صورت خواهد گرفت و سعی و تلاش کارشناسان و مدیران بانک اصلاح فرآیندها و هم افزایی واحدهای سازمان است.

در پایان ضمن معرفی جناب انوجی به عنوان مدیریت شعب استان گیلان بیان داشت: که امیدواریم با توجه به اینکه ایشان تجربه مدیریت در چند استان را به عنوان پشتوانه خود دارند در این سمت موفق باشند و لازمه این امر همکاری کلیه همکاران با ایشان است.

در ادامه انوجی ضمن تشکر از مدیریت امور شعب استان ها و کلیه همکاران از زحمات جمشیدی تقدیر و بر ضرورت رفتار حرفه ای تاکید کرد.

وی با تاکید به اینکه نیروی انسانی بانک حرف اول را می زند از همکاران خواست تا در جهت افزایش سطح دانش و آگاهی خود و همکاران تلاش نمایند و همواره سعی کنند تجربیات خود را انتفال داده تا هم افزایی صورت پذیرد.

در پایان مراسم ضمن ابلاغ حکم انتصاب انوجی به عنوان مدیریت شعب استان گیلان با اهدا لوح تقدیر از زحمات جمشیدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

print

پاسخی بگذارید