تاریخ: ۱۸:۰۹ :: ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

با حضور عضو هیات مدیره، معاون منابع انسانی و جمعی از مدیران بانک ملی ایران، آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید امور طرح و برنامه و روسای قدیم و جدید ادارات کل سازمان و روش ها و امنیت و توسعه سیستم ها برگزار شد.

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در این مراسم از منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه‌های درون سازمانی یاد کرد و گفت: مدیران باید در دوره مسئولیت خود تجربه حضور در شرکتی بزرگ و مدیران بانکی تجربه حضور در یک بانک بزرگ را داشته باشند چرا که این امر می تواند زمینه ساز ارتقای قابلیت های زندگی شخصی و سازمانی فرد باشد.

وی تصریح کرد: همچنین جانشین پروری نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بهتر است که مدیران یکی دو سال پیش از بازنشستگی از سمت خود کنار رفته و در کنار نیروهای جوان قرار گیرند تا هم تجارب خود را منتقل کنند و هم اینکه یکباره سازمان خود را ترک نکنند.

خاتونی ادامه داد: مجموعه سداد نیازمند یک نگاه مدیریتی جدید بود که به همین علت نیز از آقای شهرآشوب خواستیم تا در این مجموعه ما را همراهی کنند. از سویی اداره سازمان و روش ها با ایجاد و اصلاح فرآیندها می تواند طراوت و پویایی را در بانک حفظ کند و امیدواریم آقای سالارخیلی بتواند همچنان منشا خیر و برکت باشد.

همچنین معاون منابع انسانی بانک نیز با بیان اینکه در همه سازمان ها سرمایه انسانی مهم ترین رکن است، گفت: سرمایه های سازمانی از سرمایه انسانی نشات می گیرند.

حبیب الله رشید ارده با تاکید بر اینکه در شرایط حساس و مهم کنونی جامعه، نقش و مسئولیت مدیران بانک در عرصه درون سازمانی و برون سازمانی بسیار مهم است، ادامه داد: مسئولیت هایی که دست به دست می شوند درواقع امانت هستند و باید در نگهداری و بالندگی آن کوشا باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم مدیران جدید بتوانند با ایده های خلاقانه خود اثربخشی سازمان را بیش از پیش ارتقا دهند.

رشید ارده بیان کرد: این تغییرات با توجه به اهداف بلند مدت بانک مرسوم و طبیعی بوده و هدف آن، خلق تجربیات جدید در بانک ملی ایران است.

در پایان این مراسم نیز هادی سالار خیلی به عنوان سرپرست مدیریت امور طرح و برنامه، ادموند قالدی به عنوان سرپرست اداره کل سازمان و روش ها و مهدی علی آقایی به عنوان سرپرست اداره کل امنیت و توسعه سیستم ها معارفه و از حسن شهرآشوب مدیر سابق امور طرح و برنامه، هادی سالار خیلی رییس سابق اداره کل سازمان و روش ها و احمدرضا نصر اصفهانی رییس سابق اداره کل امنیت و توسعه سیستم ها نیز تقدیر شد.

print

پاسخی بگذارید