تاریخ: ۱۶:۴۴ :: ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ملوان ها عازم تبریز می شوند

کاروان تیم فوتبال ملوان برای انجام دیدار عقب افتاده از هفته چهاردهم لیگ دسته اول مقابل شهرداری تبریز صبح سه شنبه عازم این شهرخواهد شد.

ملوان ها در آخرین دیدار نیم فصل اول رقابتهای لیگ دسته اول جام آزادگان عصر روز چهارشنبه میهمان شهرداری تبریز خواهد بود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هم اکنون با ۱۵ امتیاز در رتبه شانزدهم و تیم فوتبال شهرداری تبریز با ۶ امتیاز در رده هجدهم جدول رده بندی قرار دارند.

سرمربی گری تیم ملوان را محمد احمد زاده به عهده دارد.

باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان نیروی دریایی بندر انزلی سال ۱۳۴۸ و فقط در رشته فوتبال، با حمایت ناوبان کریم رستگاری راد (رئیس وقت تربیت بدنی نیروی دریایی انزلی) و با مربیگری بهمن صالح نیا  بازیکن تیم ملوان تأسیس شد

صالح نیا که معلم ورزش مدارس انزلی بود تیم را با جمعی از شاگردان خود تشکیل داد. ملوان که کار خود را از مسابقات دانش آموزی کشور و مسابقات استانی شروع کرده بود طی مدت کوتاهی پا به عرصه لیگ دسته اول کشور گذاشت و از همان ابتدا با ارائه بازی‌های زیبا و کسب نتایج شایسته، توجه همگان را به خود جلب نمود. ملوان از سال ۵۲ به بعد به جز برخی سالها در تمام ادوار لیگ ایران حاضر بود ملوان تا سال ۸۰ بهترین تیم شهرستانی تاریخ لیگ ایران بوده ‌است. گرچه بعد از آن سپاهان و فولاد ملوان را به پله سوم سکوی افتخار شهرستانی‌ها بردند اما هنوز ملوان با کسب سه عنوان قهرمانی در جام حذفی کشور و چهار نایب قهرمانی، دو مرتبه حضور در بازی‌های آسیایی و کسب عناوین متعدد یکی از بهترین تیم های شهرستانی در لیگ ایران و صاحب رکوردی قابل توجه در تاریخ فوتبال کشور است.

print
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید