تاریخ: ۱۳:۰۳ :: ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
مهلت ارسال اثر برای شرکت در مسابقه ، نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر تمدید شد

مهلت ارسال اثر برای شرکت در مسابقه، نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، تا اول دی‌ماه تمدید شده است.

روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: با وجود شرایط ویژه امسال  در پی همه‌گیری ویروس کرونا و به‌تبع آن کم شدن تعداد اجرا‌های تئاتر در کشور، بنابر درخواست متقاضیان مهلت ارسال اثر برای شرکت در «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، تا اول دی‌ماه تمدید شده است.

در بخش «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» عکاسان و طراحانی می‌توانند متقاضی حضور شوند که آثار آن‌ها مربوط به نمایش‌های روی صحنه رفته از اول آبان ۹۸ تا اول آذر ۹۹ در قالب اجرای عمومی یا جشنواره‌ای است.

«مسابقه و نمایشگاه پوستر تئاتر» جشنواره سی‌ونهم به جز پوستر اجرا، رویداد‌های برگزارشده مرتبط با تئاتر در بازه زمانی اعلام شده را نیز شامل می‌شود.

فرآیند ثبت تقاضای شرکت در «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» از طریق سایت جشنواره است  اما پیش از آن ضروری است متقاضیان لوح‌های فشرده حاوی آثار خود را با فرمت jpg با کیفیت ۳۰۰ dpi در اندازه ۵۰ × ۷۵ از طریق پست یا به صورت حضوری به دبیرخانه ارائه و کد رهگیری دریافت کنند و با درج کد رهگیری در سایت جشنواره سایر مراحل ثبت تقاضا انجام می‌شود.

ضروری است مشخصات و شماره تماس بر روی لوح فشرده درج شود.

این بخش به مدیریت مهدی آشنا در سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر برگزار خواهد شد.

سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه  برگزار می‌شود.

print

پاسخی بگذارید