تاریخ: ۲۰:۳۰ :: ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
نتایج روز نخست هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس

روز نخست هفته ششم مسابقات اسبدوانی کوری پاییزه گنبدکاووس، عصر پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد و در پایان، دوستداران این ورزش اصیل منطقه اسب‌های برتر را شناختند.

مسابقات این روز در شش دور مختلف به مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب‌های ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ بود اسب‌های آتلار، ایل سون صوفیان و آرچین حبیب ایشان به ترتیب اول تا سوم شدند.

رقابت اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden در دور دوم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب سلما بود، اسب رین دراپ دوم شد و در پی او اسب زیبانا به عنوان سومی این دور دست یافت.

دور دوم در مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد و در دور سوم  اسب‌های با کلاس مشابه دور دوم (دوخون دوساله کلاس Maiden)، رقابت خود را در مسافت ۱۲۰۰ متر برگزار کردند که در آن اسب کاپیتان استیو  زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب‌های ماه سروین و جهان تاج عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

در پایان دور چهارم، اسب جان بابا خود را به عنوان قهرمان این دور در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ معرفی کرد، طلا دوم شد و اسب هاکتان نیز مقام سوم را کسب کرد.

عنوان اولی دور پنجم روز نخست هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ به اسب دوبلین رسید و اسب‌های زیبای بندر و کامیاب در رده‌های بعدی این دور جای گرفتند.

دور ششم مسابقات این روز مخصوص اسب های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ بود که در آن اسب‌های هیراد، سالسا و شایان هج به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و با این نتایج روز نخست هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس به پایان رسید.

در پایان مسابقات امروز مبلغ یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت و در ادامه این مسابقات، مشتاقان ورزش سوارکاری فردا ( جمعه ) شاهد برگزاری روز دوم هفته ششم خواهند بود.

print

پاسخی بگذارید