تاریخ: ۲:۵۳ :: ۱۳۹۶/۰۸/۱۳

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته (ایران کان مین 2017) امروز (شنبه) از سوی خانه معدن ایران با حضور 146 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 139 شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 16 هزار مترمربع با حضور 13 کشور خارجی شامل اسپانیا، استرالیا، اتریش، ایتالیا، آفریقای جنوبی، آلمان، تایوان، ترکیه، چین، سنگاپور، سوئیس، جمهوری کره و لهستان در حال برگزاری است که در آن کشورهای آلمان، ایتالیا و چین به صورت گروهی و رسمی مشارکت دارند.
«محمدرضا بهرامن» رئیس خانه معدن ایران در آیین گشایش این نمایشگاه افزود: ایران کان مین 2017 می تواند زمینه ساز انتقال آخرین فناوری های روز جهان به ایران باشد و کشورمان می تواند مزیت ها و فرصت های خود را در معرض دید سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار دهد.
به گفته این مقام مسئول، برگزاری چنین نمایشگاه هایی موقعیت مناسبی را برای آشنایی مستقیم قشر دانشگاهی، پژوهشگران، دست اندرکاران و متخصصان با دستاوردهای علمی- صنعتی روز فراهم کرده و در رشد بخش علمی و انگیزه بخشیدن به ارائه نوآوری در کشورمان موثر خواهد بود.
وی تصریح کرد: ایران کان مین 2017 با هدف عرضه و ارائه قابلیت های موجود و توانمندی های کشورمان توسط دست اندرکاران، متخصصان و کارشناسان در زمینه های ایجاد فرصت برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی بخش صنعت، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه در زمینه های موضوعی نمایشگاه، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری های روز به کشورمان و ایجاد ارتباط های تجاری جدید و تقویت روابط پیشین برگزار می شود.
رئیس خانه معدن ایران خاطرنشان کرد: معادن زیر زمینی و روباز، دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری، ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی، دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات حفر و نگهداری تونل، انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری، دستگاه ها و تجهیزات مرتبط با کانه آرایی و فرآوری معدنی، تجیهزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات، سنگ های قیمتی و گرانبها، معدن و محیط زیست، سیستم های تهویه معادن، نرم افزارها و سیستم های پردازش داده های معدنی، مواد منفجره و تجهیزات انفجار، فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن، بخش بیمه در صنعت معدن و بنادر و کشتی رانی، از جمله موضوعات محورهای 29 گانه این نمایشگاه را تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا، چهار میزگرد تخصصی چشم انداز تعامل معادن، محیط زیست و منابع طبیعی، استراتژی معدن و چالش های ساختاری و اجرایی آن، سرمایه گذاری، تامین مالی و استانداردسازی برپایه اقتصاد معدنی و استراتژی زنجیره فولاد در افق ایران 1404، در این نمایشگاه پیش بینی شده است.
نمایشگاه ایران کان مین 2017 از امروز به مدت چهار روز (تا 16 آبان ماه) – چهارم تا هفتم نوامبر – آماده بازدید علاقه مندان است.

print

پاسخی بگذارید