تاریخ: ۰:۴۴ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۹

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای ساخت داخل نیروگاه شهیدسلیمی نکا در مصلای امام خمینی این شهر برپا شد.

به گزارش اقتصاد شمال عمادی مدیر روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا در گفتگو با ما گفت: این نمایشگاه  با هدف نهادینه کردن فرهنگ حمایت از کالای ایرانی، ایجاد حس خودباوری در صنعتگران و تولیدکنندگان، اطمینان بخشی به مدیران و صاحبان سایر صنایع جهت استفاده از قطعات ساخت داخل بر پا شده بود،

وی در این گفتگو ادامه داد:بخشی از قطعات ساخت داخل و توانمندیهای فنی و تخصصی تولیدکنندگان داخلی در زمینه بازسازی، طراحی، ساخت و بومی سازی قطعات پیچیده نیروگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت.

عمادی یادآور شد : در طی برگزاری این نمایشگاه  سرهنگ شریعتی فرمانده بسیج سازندگی مازندارن، مسئولان شهرستان، مدیران صنایع، شهروندان و نمازگزاران از غرفه نیروگاه بازدید و با توانمندیهای صنعتگران داخلی در زمینه طراحی و ساخت قطعات نیروگاهی آشنا شدند.

عمادی مدیر روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا خاطر نشان کرد: حجت الاسلام محمدی لائینی امام جمعه  نکا و سرهنگ متوسلی فرمانده سپاه این شهرستان  در بازدید از غرفه نیروگاه از تلاشهای مدیران و کارکنان نیروگاه در زمینه تأمین انرژی و همچنین اهتمام و اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از ساخت داخل و قطع وابستگی صنعت برق  قدردانی کردند.

print

پاسخی بگذارید