تاریخ: ۱۹:۳۳ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نگاهی به فعالیت های تلاشگران عرصه انرژی در نیروگاه نکا

نیروگاه ‌شهید سلیمی ‌نکا، از مهمترین‌ سرمایه‌های‌ ملی‌ و از بزرگترین‌ نیروگاه‌های‌ کشور است. این نیروگاه متشکل‌ از دو بخش‌ مستقل‌ بخاری‌ و سیکل‌ترکیبی بوده که در ساحل‌ دریای‌خزر و در 25 کیلومتری‌ شمال‌ شهرستان ‌نکا قرار دارد.

به گزارش اقتصاد شمال ، و در پی انتشار فعالیت های نیروگاه نکا عمادی مدیر روابط عمومی این نیروگاه در گفتگو با ما به برنامه های فرهنگی این واحد اشاره کردو با بیان اینکه کارکنان این نیروگاه همواره در عرصه خدمت به مردم  در عرصه انرژی پیشگام هستند افزود:به منظور ترويج فرهنگ اسلامي و بهره مندي از پرتو انوار قرآن كريم، اولين ختم قرآن كريم در قالب طرح تلاوت نور شامل تلاوت روزانه درنيروگاه شهيدسليمي نكا انجام شد.


وی ادامه داد: همزمان با اولين ختم قرآن، در قالب اين برنامه و با هدف فراگير نمودن برنامه هاي فرهنگي در سطح خانواده هاي كاركنان و انس و آشنايي بيشتر آنان با معارف متعالي قرآن كريم، طرح ختم خانوادگي قرآن به كاركنان پيشنهاد كه با استقبال گسترده اي روبرو شد.

عمادی یادآور شد:  در هفته اول اجراي اين برنامه، قرائت بيش از سه ختم قرآن از سوي كاركنان تقبل شد.

بازدید دانشجویان از نیروگاه نکا 

وی در ادامه از بازدید دانشجویان دانشگاههای مختلف از توانمندی های این واحد نیروگاهی اشاره کردو اظهار داشت:در این رابطه  دانشجویان برق دانشگاه فنی و حرفه ای ملاصدرا رامسر از این واحد بازدید کردند .

مدیر روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا خاطر نشان کرد: در این بازدید دانشجویان  با پخش کلیپهای معرفی نیروگاه, سختی فرایند تولید و مصرف بهینه برق , توضیحات کارشناسان نیروگاه و حضور در سایت و بازدید از تاسیسات و آشنایی با واحدهای نیروگاهی با فعالیت های این واحد بیشتر   آشنا شدند.

print

پاسخی بگذارید