تاریخ: ۲۳:۲۶ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
هفته بیست و یکم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار شد

هفته بیست و یکم مسابقات اسبدوانی کورس زمستانه گنبدکاووس با شرکت ۵۴ راس اسب و در هفت دور به مسافت های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر عصر روز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

سرویس ورزشی اقتصادشمال در دور اول این هفته از مسابقات، اسب‌های سه ساله نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس ۳ در یک رقابت دیدنی شرکت کردند و در نهایت نیز اسب سکوت گز به مقام نخست دست یافت و پس از او اسب های مردانه رحمتی و عجب شیر به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب‌های دو ساله نژاد دوخون Maiden برای کسب قهرمانی وارد میدان شدند و اسب بن زما توانست زودتر از دیگر رقبا به خط پایان برسد و مقام اول را به خود اختصاص دهد و اسب های گل هلدی و جی تی او در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
اسب های دو ساله نژاد دوخون برنده در دور سوم رقابت تگاتنگی را به نمایش گذاشتند به حدی که وقتی اسب بنیتا گل زودتر از خط پایان گذشت بسیاری از تماشاگران که اسب دسپاینه را شانس اول می دانستند نسبت به این موضوع اعتراض کردند و در ادامه نیز اسب های دسپاینه و فایرفیلد توانستند مقام های دوم و سوم را کسب کنند.
در رقابت اسب‌های دو ساله تروبرد برنده در چهارمین دور این هفته از مسابقات یکی از چابکسواراز اسب سقوط کرد که صدمه جدی ندید و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد و در انتهای این دور، اسب بای بای چلنج اول شد و اسب های توی استوری و بیوتی آرچ به کسب مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
دور پنجم به رقابت اسب های سه ساله دوخون هندیکاپ کلاس ۳ اختصاص یافته بود و در یک کورس نزدیک اسب شمیم با سبقت از دیگر اسب های حاضر در این دور در جایگاه نخست قرار گرفت و پس از او اسب های بن جوی و فرسام۲ به ترتیب دوم و سوم شدند.
ششمین دور هفته بیست و یکم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس محل رقابت اسب های سه ساله دوخون هندیکاپ کلاس ۵ بود و در پایان اسب ایلیا توانست با پشت سر گذاشتن اسب های دیگر به مقام اول برسد و ریحان گل و داغ مایه عناوین دوم و سومی را کسب کردند.
در دور پایانی، اسب‌های سه ساله نژاد دوخون کلاس ۱ و ۲ بنچ مارک ۱۱۵ در میدان حاضر شدند که در یک کورس دیدنی و بسیار نزدیک اسب سیتی دنسر با فاصله ای اندک در جایگاه اول قرار گرفت و مقام های دوم و سوم نیز به اسب های آلتون سا و ویمتو رسید.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون و پانصد هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید