تاریخ: ۲۳:۰۰ :: ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
هفته پنجم مسابقات سوارکاری آق‌قلا برگزار شد

هفته پنجم مسابقات کورس پاییزه سوارکاری آق‌قلا با حضور ۵۶ راس اسب از نژادهای ترکمن ،‌دو خون و تروبرد در شش دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهر در شمال گلستان برگزار شد

در دور نخت اسب های دو ساله نژاد ترکمن به مصاف هم رفتند که نیما اونق با اسب آی تاج به عنوان قهرمانی دست یافت، در این دور طاهر گوگ نژاد با اسب ترکمن صحرا دوم شد و مقام سوم به جوادآچاک با اسب باشلیق رسید.

در دور دوم اسب های دو ساله دو خون وارد دپار مسابقه شدند که امیر مختومی با جالیسکو به عنوان نخست دست یافت، رامین قهرمانی با اسب دانر به مقام دوم رسید و مقام سوم به ستار مهرانی با اسب جنتلمن تعلق یافت .

اسب های سه ساله تروبرد بالای سه سال در کلاس سه در سومین دور این هفته به مصاف هم رفتند آق اویلی بشگرد با اسب پتیورز به مقام نخست دست یافت، رامین قهرمانی با اسب رای هارد و قربان محمد اودک با اسب جاهیل به عنوان دوم و سوم این دور دست یافتند.

در دور چهارم اسب های دو ساله دوخون وارد دپار شدند که رامین قهرمانی با اسب آل بیوتی قهرمان شد، پیمان قلر عطا با اسب رگنار به مقام دوم رسید و محمد امین توماج با اسب رویال سیتی به عنوان سوم دست یافت.

در دور پنجم اسب های دو خون هندیکاپ کلاس پنج بالای سه سال به مصاف هم رفتند که در پایان عبدالحلیم قبادی با اسب کارول اسپید زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، رامین قهرمانی با اسب پواپوا به مقام دوم رسید و پیمان قلر عطا با اسب جان بابا به مقام سوم رسید.

اسب های دوخون هندیکاپ کلاس شش بالای سه سال در دور ششم وارد دپار شدند که کمال صالح پور با اسب عروس ناز به عنوان قهرمانی دست یافت  و امیر مختومی با اسب کارادنیز و جواد آچاک با اسب زیبا گزل ۲ به مقام دوم و سوم این کورس دست یافتند.

آق قلا در ۱۵ کیلومتری شمال گرگان واقع شده است و همه ساله میزبان برگزاری کورس پاییزه سوارکاری است.

print

پاسخی بگذارید