در موسسه جهان عرب
تاریخ: ۱۶:۴۹ :: ۱۳۹۵/۰۹/۲۴

همایش« وحدت و زندگی» به مناسبت ولادت حضرت عیسی(ع) و حضرت محمد (ص) به همت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس در موسسه جهان عرب برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا», همایش «وحدت و زندگی» به مناسبت سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) و پیامبر اکرم(ص) به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ، حنا آتا الله اسقف اعظم کلیسای ارتدکس قدس(اورشلیم)، مارون ناصر جمایل نماینده ویژه مارونیان در اروپا، شاربل معلوف اسق اعظم ماندریت ها در فرانسه و نماینده واتیکان در کلیسای کاتولیک ملکیت، دکتر غالب بن شیخ رئیس مجمع جهانی ادیان در جهت صلح و جمال الحمری رئیس آکادمی فرانسوی اندیشه اسلامی برگزار می شود.

این مراسم که روز جمعه 26 آذر ماه در موسسه جهان عرب واقع در خیابان سنت برنارد پاریس برگزار می شود, به بررسی نقش اسلام و مسیحیت در جهان پرداخته خواهد شد.

همچنین به مناسبت جشن میلاد  حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع), نشست «بررسی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا» با سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت شنبه 27 آذر با حضور مسئولین مراکز اسلامی و فعالان فرهنگی و اجتماعی به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس در مرکز اسلامی فرانسه و خانه فرهنگ ایران برگزار خواهد شد.

print

برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید