تاریخ: ۷:۳۷ :: ۱۳۹۶/۰۷/۲۹

کاسیاس با وجود محبوبیت زیاد در طول دوران بازی‌اش با سرمربی و هم تیمی‌هایش مشکلاتی داشته است.

‌به نقل از آس، نیمکت‌نشینی ایکر کاسیاس در دیدار پورتو و لایپزیگ در لیگ قهرمانان سر و صدای زیادی ایجاد کرد. پورتو ۳ بر ۲ شکست خورد و عملکرد دروازه‌بان جایگزین با توجه به سه گلی که دریافت کرد قابل قبول نبود.

این نخستین دیداری بود که کاسیاس به همراه پورتو در اروپا بازی نکرد. سرژیو کونسیسائو، سرمربی پورتو درباره نبود دروازه‌بان ‌اسپانیایی گفت‌: به دلایل فنی این کار را کردم.

با این حال روزنامه‌ اُژوگو مطلبی را در این باره منتشر کرد که جنجال برانگیز شد. روزنامه‌ پرتغالی نوشت: کاسیاس به خاطر استفاده مداوم از موبایل و عملکردش در تمرینات نیکمت نشین شد.

دروازه‌بان ‌اسپانیایی پیش از این هم با هم‌تیمی یا سرمربی‌هایش به مشکل برخورده بود. در سال ۲۰۰۲ زمانی که ویسنته دل‌بوسکه هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت کاسیاس نخستین نیمکت نشینی‌اش را زمانی تجربه کرد که سرمربی تصمیم گرفت هفته‌های پایانی، سسار از دروازه‌ تیمش حفاظت کند.

چند سال بعد دل‌بوسکه در برنامه El Larguero فاش کرد که کاسیاس به خاطر نیمکت نشینی‌اش در یورو ۲۰۱۶ از کادر فنی عصبانی است. داوید دخئا در ترکیب اصلی حضور داشت.

پیش از آن در دوران مربیگری ژوزه مورینیو اتفاقی رخ داد که باعث عصبانیت سرمربی پرتغالی شد. تماس تلفنی کاسیاس با ژاوی هرناندس و کارلس پویول پس از سوپرجام، خوشایند مورینیو نبود و او تصمیم گرفت که دروازه‌بان ‌اسپانیایی را در بازی بعد روی نیمکت بنشاند.

نیمکت نشینی “سن ایکر” (لقب کاسیاس به معنای ایکر مقدس) باعث ناراحتی هواداران شده بود. به همین خاطر زمانی که آدان در دقایق ابتدایی دیدار رئال مادرید و مالاگا از بازی اخراج شد و مورینیو مجبور شد کاسیاس را به جای او به میدان بفرستد تماشاگران ابراز خوشحالی کردند. برای نخستین بار بود که هواداران از اخراج بازیکن تیم‌شان خشنود می‌شدند.

سپس کاسیاس آسیب‌ دید و باشگاه تصمیم  گرفت با دیگو لوپس قرارداد امضا کند. او حتی پس از بهبودی کاسیاس در ترکیب اصلی ماند. رابطه بد مورینیو با دروازه‌بان ‌اسپانیایی باعث شد اختلافاتی‌ بین ژاوی آلونسو و آلوارو آربلوئا نیز به وجود آید.

منبع:ایسنا

print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید