تاریخ: ۱۸:۰۸ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

هنرمندان استان گیلان برای شرکت در مسابقه استانی کارتون و کاریکاتور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر دعوت شدند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی شهرداری رشت روز یکشنبه درباره برگزاری این مسابقه گفت: این سازمان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت خانه طراحان انقلاب اسلامی برای برگزاری مسابقه استانی کارتون و کاریکاتور اقدام کرده است.

حمید رضا محمدی  اظهار داشت: از تمام هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست دعوت به عمل می آید تا در مسابقه کارتون و کاریکاتور با موضوع انقلاب شرکت کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا ۲۲ بهمن فرصت دارند، اضافه کرد: حداکثر سه اثر به اندازه A۴، وضوح تصویر “رزولوشن”  ۳۰۰ و فرمت jpeg از شرایط شرکت در این مسابقه است، ضمن اینکه آثار ارسالی باید به همراه بیوگرافی باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق شماره ۰۹۳۶۲۶۱۸۶۰۵ ارایه دهند.

وی مراسم نورافشانی در شب ۲۱ بهمن در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت با اخذ مجوز از نهادهای ذیربط را از دیگر برنامه ها به مناسبت دهه فجر عنوان و خاطرنشان کرد : وبینار سواد رسانه ای، برنامه زنده رادیویی آوای رشت ، برنامه پلاک ۴۲ با حضور هنرمندان مطرح استان و راویان انقلاب به صورت پخش از صفحه اینستاگرام سازمان و ویژه برنامه ۱۳:۳۰ شامل دعوت از بزرگان شهر با خاطراتی از انقلاب ۵۷ و گفت و گو با جوانان نخبه و برجسته گیلان از دیگر برنامه ها است.

محمدی بیان داشت: کتابخوانی و نمایشنامه خوانی، پخش موسیقی از خوانندگان استانی ، استنداپ کمدی و کلیپ تصویری از تاریخ انقلاب، سومین نشست ماندگار شامل برگزاری محفل خاطره گویی انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن به صورت مجازی ،اجرای خوشنویسی توسط هنرمندان با موضوع انقلاب، ساخت و پخش کلیپ از تاریخ فجر انقلاب و انیمیشن ویژه کودکان از جمله دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در بخش فضای مجازی است.

امروز دوازدهم بهمن اولین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر است.

print

پاسخی بگذارید