تاریخ: ۱۵:۱۱ :: ۱۳۹۹/۰۲/۱۳

ورزشکاران گیلانی در جریان اولین دوره رقابت های دارت آنلاین قهرمانی کشور مقامهای برتر را کسب کردند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین دوره مسابقات دارت آنلاین قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در ادامه فعالیتهای انجمن دارت ایران در راستای ورزش در خانه و تحقق پویش “در خانه بمانیم” در دو بخش دختران و پسران برگزار و در نهایت ورزشکاران گیلانی موفق به کسب سه مقام شدند.

مرتضی ورزلدوست افزود: این رقابتها با هدف توسعه این رشته در رده های سنی پایه، توسط کمیته مسابقات مجازی انجمن دارت کشور و با حضور ۱۱۲ شرکت کننده برگزار شد که از این تعداد ، ۸۵ ورزشکار در بخش پسران و ۲۷ ورزشکار نیز در بخش دختران شرکت داشتند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها و در بخش پسران ، آریان بهاری از باشگاه دارت چشم عقاب از استان گیلان عنوان نخست و مقام قهرمانی اولین دوره رقابت های دارت آنلاین کشور را به خود اختصاص داد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: همچنین محمدحسن حق شناس و محمدحسین رجبی دیگر نمایندگان باشگاه چشم عقاب از استان گیلان به طور مشترک در رتبه سوم این بخش قرار گرفتند تا نمایندگان گیلان عناوین اول و سوم بخش پسران را کسب کنند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان گیلان یکی از قطب های برتر رشته دارت در کشور محسوب می شود که ورزشکاران و همچنین تیمهای دارت این استان طی چند سال اخیر در رقابت های مختلف کشوری عناوین مهمی همچون مقام های قهرمانی در هر دو بخش بانوان و آقایان را کسب کرده اند.

print

پاسخی بگذارید