تاریخ: ۲۰:۲۲ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
وضعیت مبهم سپیدرود رشت برای حضور در مسابقات

وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت که امسال باید رقابت های خود را در لیگ دسته دوم دنبال کند، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که از رقابت های لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرده بود، در لیگ دسته اول نیز نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و سرانجام با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول، به رقابت های لیگ دسته دوم سقوط کرد.

با این وجود، سپیدرودی ها باید در رقابت های  لیگ دسته دوم حضور یابند و بازی های خود را در این لیگ دنبال کنند، اما وضعیت این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد و تاکنون نیز در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و کادرفنی، اقدامی انجام نشده است.

بازرسی وضعیت بدهی های سپیدرود رشت بهترین اقدام چند سال اخیر

اما مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت که تنها فرد پاسخگوی این باشگاه در چند روز اخیر است، در گفت و گوی مفصلی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه شرایط باشگاه سپیدرود رشت به هیچ وجه مناسب نیست و تکلیف این تیم برای حضور در لیگ دسته دوم نیز نامشخص است.

رادنی دیدار افزود: البته طی جلساتی که مسئولان این باشگاه با مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان برگزار کردند، قرار شد که وضعیت مالی این باشگاه مورد بررسی قرار گرفته و بدهی های این تیم نیز مشخص شود تا خریداران احتمالی بدانند که این باشگاه چه مقدار بدهی دارد.

وی افزود: از طرف دیگر با انجام بازرسی از این باشگاه، مشخص می شود که طی چند سال اخیر چه مقدار پول وارد این باشگاه شده و این مبالغ را چه کسانی دریافت کرده و کجاها هزینه شده و  این بازرسی حسابرسی بهترین کار چند سال اخیر در باشگاه است که از این بابت از مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه طی چند مدت اخیر اخباری در خصوص دریافت پول توسط بعضی از افراد به گوش می رسد که خوشایند نیست و اگر این بازرسی انجام شود، نه تنها بدهی کامل این باشگاه مشخص خواهد شد، از طرف دیگر نیز معلوم می شود که چه میزان از این پول ها توسط چه افرادی دریافت شده است.

حضور چند خریدار برای باشگاه سپیدرود

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در ادامه به حضور چند خریدار برای این باشگاه نیز اشاره و بیان کرد: طبق شنیده ها چند خریدار با مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و مسئولان باشگاه سپیدرود مذاکراتی انجام داده اند اما تاکنون وضعیت انتقال تیم نامشخص است.

دیدار خاطرنشان کرد: گرچه چند خریدار مذاکراتی را برای در اختیار گرفتن باشگاه قدیمی، ریشه دار و پرطرفدار سپیدرود رشت انجام داده اند اما تاکنون هیچ توافقی انجام نشده تا تکلیف این باشگاه همچنان نامشخص باشد که این امر به طور حتم به تیم فوتبال سپیدرود رشت لطمه خواهد زد.

وی در ادامه گفت: اگر قرار است تیم فوتبال سپیدرود رشت دوباره به لیگ دسته اول بازگردد، باید در رقابت های فصل آینده لیگ دسته دوم با قدرت ظاهر شده و به لیگ دسته یک صعود کند و اگر امسال این اتفاق نیافتد، کار برای سپیدرود مشکل خواهد شد و شاید چند سالی سپری شود تا دوباره سپیدرود در لیگ دسته اول حضور یابد.

وی افزود: هم اینک نیز وضعیت مالکیتی این باشگاه مشخص نیست اما توافقات خوبی بین مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان با علی کریمی مالک سابق باشگاه سپیدرود انجام شده تا برای انتقال این تیم به خریدار جدید، مشکلی به وجود نیاید که این امر نیز یکی از نکات مثبت انتقال باشگاه می باشد.

وضعیت نامعلوم کادرفنی و بازیکنان سپیدرود

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت به وضعیت نامشخص کادرفنی و بازیکنان سپیدرود رشت اشاره و بیان کرد: با وجود اینکه تا حدود یک ماه دیگر رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور آغاز می شود، اما متاسفانه وضعیت کادرفنی و بازیکنان سپیدرود نیز مشخص نیست .

دیدار اضافه کرد: با توجه به اینکه شرایط  مالکیتی این باشگاه نامشخص است، وضعیت کادرفنی و بازیکنان این تیم نیز نامعلوم است اما امیدواریم که به زودی مساله مالکیتی باشگاه مشخص شده و خریدار جدیدی بتواند این تیم را در اختیار گرفته تا وضعیت کادرفنی و بازیکنان سپیدرود نیز مشخص شود.

وی ادامه داد: چون هم اینک و تا این لحظه مشخص نیست که تیم فوتبال سپیدرود رشت با کدام کادرفنی در رقابت های لیگ دسته دوم حضور خواهد یافت و اگر قرار است که همین کادرفنی در تیم باقی بماند،  باید با آنان قرارداد جدبد امضاء کرد که به دلیل نامشخص بودن وضعیت این باشگاه، این امر تاکنون انجام نشده است.

وی اظهار کرد: از طرفی وضعیت بازیکنان نیز که تیم سپیدرود را در رقابت های لیگ دسته اول همراهی می کردند نیز مشخص نیست و اگر قرار است که این بازیکنان در تیم باقی بمانند و  با سپیدرود در لیگ دسته دوم حضور یابند، باید با آنان قرار داد جدید امضاء کرد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که تعدادی از بازیکنان سپیدرود رشت با توصیه های مدیر برنامه های خود و  یا دلال ها، قرارداد خود را یکطرفه فسخ کردند که این امر به طور حتم به بازیکن و هم به باشگاه سپیدرود رشت لطمه می زند.

دیدار یادآور شد: نمونه بارز آن، محمد بلبلی بازیکن پیشین سپیدرود رشت است که قرارداد خود را فسخ و با باشگاه دیگری قرارداد امضاء کرد که در نهایت این بازیکن با محرومیت مواجه شد و هم اینک نیز در تیم خود جزء بازیکنان اصلی محسوب نمی شود.

فرصت سوزی در سپیدرود   

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در ادامه به فرصت سوزی در تیم سپیدرود اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، زمان برای سپیدرود به هدر می رود و این تیم فرصت چندانی برای آماده سازی خود برای حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم را ندارد.

وی اضافه کرد: این گذشت زمان و فرصت سوزی باعث می شود تا شرایط برای تیم سپیدرود رشت حادتر شود و اگر تکلیف مدیریت این باشگاه طی چند روز آینده مشخص نشود، به طور حتم وضعیت کادرفنی و بازیکنانی که باید سپیدرود را در لیگ دسته دوم همراهی کنند، نیز نامشخص خواهد بود.

وی افزود: به هرحال متولیان ورزش این استان و همچنین مسئولانی که هم اینک در باشگاه سپیدرود رشت حضور دارند باید هرچه زودتر تکلیف این تیم پرطرفدار را مشخص کنند تا وضعیت کادرفنی و بازیکنان سپیدرود نیز مشخص شود.

دیدار اظهار کرد: اما اگر این امر انجام نشود و همچنان شاهد فرصت شوزی باشیم ، باید در چند روز باقیمانده به آغاز رقابت های لیگ دسته دوم به دنبال کادرفنی و بازیکن برای سپیدرود باشیم و این تیم بدون هماهنگی و بدون گذراندن دوره بدنسازی، رقابت های لیگ دسته دوم را آغاز کند که به طور حتم این امر به هیچ وجه به صلاح این تیم پرطرفدار و قدیمی استان گیلان نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در خاتمه بیان کرد:  به هرحال امیدواریم  با مشخص شدن وضعیت مالکیتی باشگاه سپیدرود رشت، به زودی وضعیت کادرفنی و بازیکنان این تیم مشخص شود تا سپیدرود با قدرت در لیگ دسته دوم حضور یافته و سرانجام بتواند دوباره به لیگ دسته اول صعود کند.

print

پاسخی بگذارید