تاریخ: ۱۴:۴۴ :: ۱۳۹۹/۰۵/۱۲

بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلانیان در صورت کسب پیروزی برابر علم و ادب تبریز پاداش نقدی دریافت می کنند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی مسئولان داماش اعلام شد که در صورت کسب پیروزی در دیدار امشب برابر تیم علم و ادب تبریز به بازیکنان این تیم برای دومین هفته متوالی پاداش نقدی اهداء می شود.

میثم محبوب افزود: وعده پرداخت پاداش نقدی که از سوی اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش داده شده، باعث می شود بازیکنان این تیم با روحیه مضاعف برابر حریف خود صف آرایی کنند تا برابر این تیم پیروز شوند.

وی ادامه داد: اگر داماشی ها در دیدار امشب بتوانند برابر تیم سقوط کرده علم و ادب تبریز به پیروزی برسند، شانس ماندن این تیم در رقابت های لیگ دسته اول مسجل خواهد شد و در دو بازی باقی مانده نیز تیم داماش بدون استرس و برای کسب رتبه بهتر در جدول رده بندی به میدان خواهد رفت.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان بیان کرد: داماشی ها باید از ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه) در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در تبریز به مصاف تیم علم و ادب (شهرداری) این شهر بروند.

محبوب خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز در هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال داماش گیلانیان در ورزشگاه سردارجنگل رشت در یک دیدار حساس برابر تیم نیروی زمینی تهران به پیروزی رسید که بلافاصله پس از پایان دیدار بازیکنان داماش بابت این پیروزی در رختکن پاداش دریافت کردند.

تا پایان هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلانیان با کسب ۳۶ امتیاز در مکان دوازدهم و علم و ادب تبریز با کسب ۱۰ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

print

پاسخی بگذارید