تاریخ: ۲۲:۴۱ :: ۱۳۹۷/۰۳/۱۷

پرتغال، قهرمان اروپا، با برتری پرگل ۳-۰ بر الجزایر، وداعی باشکوه با هوادارانش داشت و اکنون با روحیه ای مناسب راهی جام جهانی خواهد شد.

پرتغال، قهرمان اروپا، با برتری پرگل ۳-۰ بر الجزایر، وداعی باشکوه با هوادارانش داشت و اکنون با روحیه ای مناسب راهی جام جهانی خواهد شد.

 

پرتغالی ها در آخرین بازی دوستانه خود پیش از عزیمت به روسیه، میزبان الجزایر در ورزشگاه دالوژ لیسبون بودند.

فرناندو سانتوس با بهره گیری از اغلب ستاره هایش از جمله رونالدو، ترکیبی کامل را به مصاف الجزایر فرستاده بود. پرتغال که در دو بازی دوستانه قبلی خود برابر تونس و بلژیک به تساوی دست یافته بود، این بار قصد پیروزی و وداعی باشکوه با هوادارانش داشت.

 

پرتغال با توپ پُر به روسیه رسید

 

در ترکیب الجزایر نیز ستاره هایی چون ریاض محرز، اسلام سلیمانی و براهیمی حضور داشتند که باعث جذابیت بیشتر بازی شده بودند.

 

پرتغالی ها که بازی را بهتر شروع کرده بودند و نبض میدان را در اختیار داشتند، دقیقه ۱۸ به گل رسیدند. ویلیام کاروالیو یک پاس عمقی بلند از میانه زمین ارسال کرد که به برناردو سیلوا رسید. او درون محوطه جریمه، توپ را به زیبایی با سر برای گونچالو گدس کاشت تا ستاره جوان والنسیا با یک ضربه زیبا کار را تمام کند.

 

دقیقه ۳۷ پرتغال به یک گل دیگر نیز دست یافت. این بار سانتر رونالدو از سمت چپ، با ضربه سر تماشایی فرناندز همراه شد تا میزبان به دومین گل خود نیز دست یابد. نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت.

 

پرتغال با توپ پُر به روسیه رسید

 

پرتغال در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و ۱۰ دقیقه پس از شروع به گل سوم خود نیز دست یافت.

دقیقه ۵۵ ارسال یک سانتر دقیق از چپ توسط گررو، با ضربه سر زیبای گدس همراه شد تا هم او دبل کند و هم اینکه پرتغال را به گل سومش برساند.

رونالدو دقیقه ۷۳ زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به مارکو سیلوا داد.

 

پرتغالی ها دقیقه ۸۳ بازی، توسط ژوائو ماریو به گل چهارم نیز دست یافتند اما پس از بررسی ویدئوچک این گل به دلیل خطای هند گدس، مردود اعلام شد. الجزایر هم در دقایق پایانی یکی دو فرصت خوب را با درخشش گلر پرتغال از دست داد تا در نهایت این مسابقه با برتری ۳-۰ پرتغال به اتمام برسد.

print

پاسخی بگذارید