در ۹ ماهه ۹۹ صورت گرفت
تاریخ: ۲۰:۱۲ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
پرداخت بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات تولید و اشتغال

۷۵ هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ (برنامه تولید و اشتغال) از اسفندماه سال گذشته تا پایان آذرماه امسال، به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی دفتر آمار و فرآوری داده‌های معاونت طرح و برنامه وزارت صمت، این میزان تسهیلات به یک هزار و ۳۲۸ بنگاه و واحد تولیدی از اسفندماه سال گذشته (۱۳۹۸) تا پایان آذرماه امسال پرداخت شده است.

بر این اساس در این بازه زمانی، ۷ هزار و ۲۶۴ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال (تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند. پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است.

بیشترین تعداد پرداختی‌ها مربوط به استان اصفهان با ۱۲۶ فقره به میزان حدود ۸ هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال بوده است. بعد از استان اصفهان، استان تهران با ۸۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۶ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرار دارد.

در این مدت همچنین به ۸ فقره واحد و بنگاه تولیدی در مناطق آزاد به میزان حدود ۶۹۹ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شده است. همچنین ۲ هزار و ۹۲۸ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۱۵ هزار و ۴۶۲ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

print

پاسخی بگذارید