تاریخ: ۶:۰۴ :: ۱۳۹۶/۰۷/۱۷

بانک قر ض الحسنه مهر ایران در راستای اجرایی کردن طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج، از یکم مردادماه تا 15 مهرماه سال 96، 15 هزار و 330 فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش یک هزار و 1599 میلیارد ریال پرداخت کرد.

روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در راستای اجرای تبصره 16 قانون بودجه سال 1396 موضوع اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و با هدف کاهش صف انتظار متقاضیان، این اقدام را با اولویت پرداخت تسهیلات به مناطق محروم و به ترتیب تاریخ ثبت نام در سامانه قرض الحسنه ازدواج در دستور کار خود قرار داد و تاکنون بیش از 15 هزار و 330 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 100 میلیون ریالی به زوج پرداخت کرده است.
بانک قرض الحسنه مهرایران در این گزارش می افزاید: این بانک در راستای طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در کشور از مردادماه تاکنون صد در صد تعهدات خود را انجام داده است.
بنا براین گزارش، بانک قرض الحسنه مهرایران در استان های مازندران، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب بیشترین میزان پرداخت وام ازدواج را داشته است.
در اجرای طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و براساس تفاهمنامه انجام شده بین بانک قرض الحسنه مهرایران و بانک مرکزی، مقرر شده بود در 60 روز کاری (مرداد و شهریورماه) 15هزار و 300 فقره وام ازدواج و جهیزیه به زوج های جوان پرداخت شود و در این زمینه به صد در صد تعهدات خود عمل کرده است.
بانک مرکزی در این طرح تلاش کرد با کمک بانک‌ قرض الحسنه مهر ایران، ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون و صندوق قرض الحسنه پارسیان و با ابلاغ سهمیه های مربوط به هر بانک، صف دریافت‌کنندگان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را از 550 هزار نفر به صفر برساند.

print

پاسخی بگذارید