مدیر آموزش و پرورش بهشهر
گروه: فرهنگی / ویژه
تاریخ: ۱۷:۲۹ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۹

مدیر آموزش و پرورش بهشهر افزایش اعتبارات عمرانی را خواستار شد.

به گزارش اقتصاد شمال ، مدیر آموزش و پرورش بهشهردر جلسه شورای آموزش و پرورش این شهر که به ریاست فرماندار بهشهر  برگزار شد پروژه مهر را  در حوزه های مدرسه سازی و مقام سازی فعال  توصیف کردو افزود: در پروژه مهر تجهیز فضای آموزشی ، ساماندهی معلمان و ثبت نام دانش آموزان همراه با برنامه های اوقات فراغت آنان  برنامه ریزی می شود .

صادق علی بیکی با بیان اینکه تحقق عملیاتی مفاهیم می تواند در اجرای سند تحول بنیادین مفید باشد یادآور شد : موارد مورد نظر آموزش و پرورش در پروژه مهر بدین صورت است که برنامه های آینده را در حال اجرا کنیم و بتوانیم با آسیب شناسی درست راهکارهای مفیدی را برای تدوین برنامه های سالانه اجرایی کنیم .

وی اظهار داشت :کمیته هفتگانه ای برای اجرا کردن شیوه نامه پروژه مهر تعیین شد که در دو مدرسه مدیران خیر پیش قدم شدند و به کمک آمدند.

علی بیکی  تصریح کرد:مدرسه زیره که به عنوان مدرسه تخریبی شناخته شده توسط یک خیر ساخته می شود و در منطقه پیلم کوتی نیز زمینی برای ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در نظر گرفته شده است .

مدیر آموزش و پرورش بهشهر افزایش اعتبارات عمرانی را خواستار شدو خاطر نشان کرد: مطمئنا اگر مشارکت خیران مدرسه ساز و مدرسه یار نبود آموزش و پرورش با اعتبارات عمرانی خود نمی توانست نیازهای زیاد عمرانی فضاهای آموزشی را به تنهایی حل کند .

print

پاسخی بگذارید