گروه: اقتصادی
تاریخ: ۴:۰۲ :: ۱۳۹۹/۰۲/۲۰

برخی از افراد با وجود آنکه مشمول دریافت سهام عدالت هستند اما با ثبت کد ملی خود نمی‌توانند وارد سامانه اینترنتی این سهام شوند.

بیش از یک هفته از اعلام رسمی آزادسازی سهام عدالت گذاشته است و با این حال برخی از مشمولان دریافت این سهام برای ورود به سامانه اینترنتی سهام عدالت به نشانی samanese.ir دچار مشکل شده‌اند.

در روزهای اخیر تعداد زیادی از مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان که مشمول دریافت سهام عدالت بوده‌اند از ثبت نشدن کد ملی‌شان در سامانه سهام عدالت گلایه کردند و خواستند تا چرایی این موضوع مشخص شود.

این مشمولان سهام عدالت با وجود آنکه نام‌شان در گروه مشمولان دریافت این سهام بوده است اما در حال حاضر همزمان با آزادسازی سهام عدالت با مراجعه به سامانه این سهام، پس از ثبت کد ملی خود نمی‌توانند وارد مرحله بعدی در این سامانه شوند و پیامی مبنی بر خطا را دریافت می‌کنند.

پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان نشان داد که این دسته از افراد در زمان انجام فرایند ثبت نام اولیه خود، به تعاونی روستاها برای دریافت تایید نهایی مراجعه نکرده‌اند و به همین خاطر سهام‌شان در سامانه سهام عدالت ثبت و تایید نشده است.

گفتنی است، مرحله پایانی برای تایید سهام عدالت، ثبت در تعاونی‌های روستایی است که متاسفانه برخی از افراد این روند را کامل انجام نداده‌اند و در حال حاضر برای ورود به سامانه جهت تعیین تکلیف سهام عدالت خود دچار مشکل شده‌اند.

با آغاز رسمی آزادسازی سهام عدالت باشگاه خبرنگاران جوان از مخاطبان خود خواست تا سوالات‌شان در خصوص سهام عدالت، نحوه آزادسازی و موضوعات پیرامون آن را مطرح کنند تا با پیگیری از مسئولان مربوطه به آن‌ها پاسخ داده شود.

print

پاسخی بگذارید