تاریخ: ۸:۲۷ :: ۱۳۹۶/۱۰/۰۹

داشتن حساب در بانک‌های مختلف به معنی داشتن کارت‌های گوناگون، رمزهای عبور و شماره کارت‌های متفاوت است. قطعاً شما امکان حفظ کردن تمام اطلاعات کارت‌های عابربانکی که در اختیار شماست را ندارید. از جمله ابزارهایی که در این زمینه می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، اپلیکیشن «همراه کارت» است.

 این روزها برای انجام عملیات بانکی نیاز به داشتن کارت عابر بانک دارید. در واقع در حال حاضر تصور زندگی بدون این کارت‌ها امکان پذیر نیست. هر کدام از ما بسته به شرایط و موقعیت در یک یا چند بانک حساب داریم. بسیاری از ما هم به خاطر جابه‌جایی درکار و برای دریافت حقوق، باید یک حساب بانکی نیز با بانک طرف قرار داد شرکت یا سازمانی که در آن کار می‌کنیم باز کنیم یا برای استفاده از مزایای مختلف بانک‌های کشور در چند بانک حساب داشته باشیم. داشتن حساب در بانک‌های مختلف به معنی داشتن کارت‌های گوناگون، رمزهای عبور و شماره کارت‌های متفاوت است. قطعاً شما امکان حفظ کردن تمام اطلاعات کارت‌های عابربانکی که در اختیار شماست را ندارید. در این شرایط نیاز به ابزاری است تا به کمک آن، تمام اطلاعات کارت‌های بانکی خود را با حفظ امنیت نگهداری کنید. از جمله ابزارهایی که در این زمینه می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، اپلیکیشن «همراه کارت» است.
این نرم‌افزار سبک، این امکان را به کاربران می‌دهد که همه اطلاعات کارت‌های خود را یکجا  به همراه داشته باشند و بتوانند در لحظه، این اطلاعات را برای دیگران نیز ارسال کرده یا به اشتراک بگذارند.
حتماً بخشی از پولی را که در کارت خود نگهداری می‌کنید باید برای افراد مختلف نیز واریز کنید. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید همه اطلاعات کارت‌های افرادی را که به حساب آنها پول واریز می‌کنید درون این برنامه وارد و برای همیشه نزد خود ذخیره کنید. با این امکان، تمام اطلاعات کارت‌های عابر بانک افرادی که نیاز دارید به صورت دسته‌بندی شده در اختیارتان است و با مشکل گم شدن شماره کارت افراد نیز برخورد نمی‌کنید. در واقع این برنامه مانند یک دفترچه مخصوص ثبت شماره‌ کارت عمل می‌کند و تعداد نامحدودی شماره کارت می‌توانید به آن اضافه کنید. امکان محاسبه خودکار شماره شبای حساب‌های بانکی از دیگر قابلیت‌های این برنامه کاربردی است. همراه کارت به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.
print

پاسخی بگذارید