تاریخ: ۰:۰۱ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
«کار کثیف» پس از «دختر شیطان» روی پرده می‌رود

فیلم سینمایی «کار کثیف» ساخته خسرو معصومی و با بازی پدرام شریفی پس از پایان اکران فیلم «دختر شیطان» در گروه فرهنگ به نمایش در می‌آید.

قرارداد اکران فیلم سینمایی «کار کثیف» به نویسندگی و کارگردانی خسرو معصومی در گروه فرهنگ به ثبت رسیده است و این فیلم پس از پایان اکران «دختر شیطان» در سینماهای سراسر کشور روی پرده خواهد رفت.

فیلمبرداری این فیلم در شمال کشور و در شهرهای ساری، بابلسر، بهشهر، منطقه میان‌کاله و چالوس و همچنین در کشور ترکیه و در شهرهایی چون آنتالیا و آنکارا انجام شده است.

پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، زنده‌یاد لوون هفتوان، رضا فیاضی، خیام وقار، مهران نائل، اکبر معززی، نیکان فهیم‌نیا، کامران فیوضات، مسعود فروتن، آروز ابی‌زاده، پیام احمدی‌نیا، ابراهیم عمادی، مهرداد فلاحتگر، حماسه دولتشاهی، رضا یوسفی، مهدی جمشیدی، سیدمهدی میراکبری، علی محمدی، سیمون باغداساریان، حسین زمانی، وحید حبیبیان، علی بهمنش، مرجان نکویی، نیما مهتابی، ساجده مرادپور، امیر پاسبان، امیرحسین آصفی و بهادر اونلو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«کار کثیف» مضمونی اجتماعی دارد و به معضل بیکاری جوانان و مهاجرت می‌پردازد.

«تابو»، «خرس»، «باد در علفزار می پیچد»، «جایی در دوردست»، «رسم عاشق کشی» و «پر پرواز» دیگر ساخته‌های سینمایی خسرو معصومی در چند سال اخیر هستند که از این بین فیلم «خرس» هنوز به نمایش درنیامده است.

پخش «کار کثیف» برعهده موسسه رسانه فیلمسازان قرار دارد.

print

پاسخی بگذارید