برای شب عید
تاریخ: ۲۳:۲۰ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
کالاهای پُرمصرف تامین شد

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: با اقدامات موثر ستاد تنظیم بازار، در تامین و توزیع کالاهای پُرمصرف شب عید مشکلی وجود ندارد.

به گزارش اقتصاد شمال،عباس قبادی معاون بازرگانی، داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: با اقدام های موثر ستاد تنظیم بازار کشور برای تامین و توزیع کالاهای پُرمصرف در شب عید مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: در تهران دو هزار فروشگاه از ۱۵ اسفند عرضه مستقیم پوشاک را انجام می دهند و این کار در سراسر کشور نیز اجرا می شود. قبادی با بیان اینکه امسال اصناف متولی توزیع کالاها هستند گفت: به عنوان نمونه یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع پارچه تولید داخل به علاوه پارچه های وارداتی و هزار و ۲۰۰ تن نخ از دو ماه پیش در اختیار اتحادیه پوشاک قرار داده ایم که محصولات آنها برای ایجاد آرامش در بازار از ۱۵ روز پیش به بازار آمده است.

معاون بازرگانی، داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: اختیار برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاها در هر استان با تصمیم ستاد تنظیم بازار آن استان به اصناف آن منطقه واگذار شده است. قبادی درباره قیمت مرغ نیز گفت: قیمت مرغ در هفته گذشته روند کاهشی داشته و ۱۲۵ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

print

پاسخی بگذارید